پیگیری اعتبارات مورد نیاز اجرای روکش آسفالت راه‌ها و ایمن سازی

اعتبارات مورد نیاز اجرای روکش آسفالت راه‌ها و ایمن سازی و رفع نقاط پرحادثه و مطالبات پیمانکاران مربوطه به همت نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پیگیری شد .

با دعوت مصری نماینده مردم کرمانشاه و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جلسه‌ای با حضور یزدانی معاون پارلمانی و امور حقوقی وزارت راه و شهرسازی، امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، صحرایی استاندار، نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، محمدی مشاور و مدیر کل حوزه استاندار و کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در محل دفتر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی، پیگیری لازم درخصوص تأمین اعتباراتِ مورد نیاز جهت اجرای پروژه‌های حوزه راه‌ها از جمله: پروژه‌های روکش آسفالت راه‌ها و ایمن سازی و رفع نقاط پُرحادثه و مطالبات پیمانکاران مربوطه، تأمین اعتبارات هزینه‌های پرسنلی و ... انجام گرفت.

این اولین نشستی است که در چنین سطحی با دغدغه مندی بسیار و دیدار با معاونین و مدیران ارشد وزارت متبوع، پیگیری مطالبات و اعتبارات مربوطه در کلیه حوزه‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.