معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور:

وظیفه دولت رسیدگی به درخواست خانواده شهدا و جانبازان در سریعتر زمان است

خزعلی گفت: وظیفه دولت رسیدگی به درخواست خانواده شهدا و ایثارگران در سریعتر زمان ممکن است.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با حضور در منزل "ابراهیم صمدی" جانباز ۷۰ درصد استان و گفت و گو با همسرشان و تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های ایشان و دیگر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، افزود: ارزش کار شهدا و جانبازان را درک کرده و قدردان اقدامات ارزشمند آنها در هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: هدف ما از حضور در خانواده ایثارگران، این است که به این بهانه صحبت‌ها، انتقادات و پیشنهادهای آنها را بشنویم و به دولت انتقال دهیم و از این طریق بتوانیم فضای رسیدگی بیشتر به خانواده‌های شهدا و جانبازان را فراهم کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری تصریح کرد: جانبازان جان و وجود خود را در مسیر دفاع از کشور فدا کرده اند و صبر جانبازان بسیار زیاد بوده و گلایه‌ای نمی‌کنند.

این مسوول گفت: وظیفه دولت شنیدن حرفهای آنها و رسیدگی به آنهاست و هرکاری در توان‌ ما باشد انجام می‌دهیم تا بتوانیم قدم کوچکی برای بهتر شدن زندگی جانبازان برداریم.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در این دیدار، بیان کرد: جانباز معزز "ابراهیم صمدی " از جانبازان ۷۰ درصد و از پرچمداران ایثار و شهادت استان هستند و همسر این جانباز معزز چندین سال است در کنار ایشان حضور دارند.

عباس برزگر با بیان اینکه شرمنده خانواده شهدا و جانبازان گرانقدر بودیم، عنوان کرد: مشکل تامین اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی برای جانبازان را داریم ولی این افراد هیچگاه گله‌ای نداشته اند و این امر موجب شرمندگی ما می‌شود.

این مسئول گفت: در استان زنجان ۶۰ هزار نفر عضو جامعه ایثارگری حضور دارند که ۵۰ درصد این آمار را بانوان، مادران و همسران ایثارگران تشکیل می‌دهند که این موضوع، وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا بتوانیم خدماتی درخور شان آنها ارائه بدهیم.

برزگر با بیان اینکه جانبازان سرمایه اجتماعی ما هستند و باید بتوانیم بیشترین بهره را از آنها در بحث‌های ترویجی و فرهنگی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر شهدا به درجه رفیع شهادت رسیدند از دامن مادران رشد کردند و وظیفه بانوان ما سنگین است و باید بتوانیم با یک برنامه خوب از این ظرفیت‌ها برای تربیت نسل جدید استفاده کنیم.

ابراهیم صمدی، جانباز قطع نخاع ۷۰ درصد، در عملیات خیبر جانباز شدند و فاطمه صفری همسر این جانباز سرافراز از سال ۱۳۷۸ بعد از ازدواج به مراقبت از این جانباز معزز پرداخته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.