مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمنان تاب دیدن تداوم راه سردار سلیمانی را ندارند

سردار اشتری با اشاره به حادثه به شهادت رسیدن جمعی از زائران مرقد سردار شهید سلیمانی گفت: دشمنان با این اقدام خود نشان دادند که تاب دیدن تداوم راه سردار دل‌ها را ندارند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در محمودآباد گفت: دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از دوران حیاتش در هراس هستند و این موضوع نشان دهنده  آن است که راه سردار سلیمانی درست است.

وی در توضیح ویژگی های راه شهید سلیمانی به مبارزه بی‌امان با ظلم و ستم و تروریسم اشاره کرد و گفت:هرکس که با این راه مخالف باشد با حاج قاسم و یاران او نیز مخالف است.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی اقدام اخیر در کرمان که منجر به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان شد را کار افراد بزدل برشمرد و افزود: کسانی که جیره بگیر آمریکا و اسرائیل هستند مردم بی‌گناه و زائر را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: برغم این اقدامات شاهدیم که بعد از شهادت این زائران مردم بیشتر در گلزار شهید سلیمانی حضور پیدا کردند و در اکثر استان‌ها نیز مردم انزجار خود را از این جنایت اعلام و و مجدد با مقام معظم رهبری و تداوم راه این شهید بزرگوار تجدید میثاق کردند.

سردار اشتری گفت : مردم ما در این چهار دهه ثابت کردند که هر جایی که دشمن علیه آنان بود بیشتر در جبهه و میدان حضور پیدا کردند و این پیام شهداست که باید راه آنان را با قدرت و قوت ادامه بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه رزمندگان و جبهه مقاومت سیلی محکمی را به دشمن خواهد زد، گفت: انتقام شهدای مظلوم رادرکرمان شهید سلیمانی و شهید رضی را از آنان خواهد گرفت.

مشاور کل ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن امروز ضعیف شده است، گفت: دشمن نمی‌تواند قدرت جمهوری اسلامی ایران را ببیند و از سوی دیگر عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ضربه بسیار محکمی را به آمریکا و رژیم صهیونیستی زده است و آنان دنبال این هستند که این شکست‌ها را جبران کنند و دیوانه وار اقدامات خود را انجام می‌دهند.

سردار اشتری با اظهار اینکه دشمنان اقتدار گذشته خود را نخواهند داشت، یادآور شد: همچنین با این حرکت‌ها جبهه مقاومت و مردم فلسطین از راه خود باز نخواهند ایستاد و دلسرد نخواهند شد و مردم این راه را با اقتدار ادامه خواهند داد.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران پیشرفت داشته و به قله نزدیک است، گفت: این راه با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار