آغاز کاشت ۳۵ هزار نهال و بوته به یاد حاج قاسم در قم

پویش «رویش سبز» در راستای بیابان‌زدایی و حفظ و گسترش منابع طبیعی با کاشت ۳۵هزار نهال و بوته تاغ بمناسبت هفته مقاومت و به یاد سردار شهید قا‌سم سلیمانی به همت بسیجیان مساجد و محلات قم آغاز شد.

محسن مهدیزاده مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)قم در گفتگو با خبرنگاران از اجرای پویش «رویش سب» در سطح استان قم خبر داد و گفت: این طرح به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بمنظور بیابان زدایی و حفظ و توسعه منابع طبیعی با کاشت ۳۵هزار نهال و بوته تاغ توسط بسیجیان در محدوه‌های استحفاظی پایگاه‌های مقاومت و محلات و بیابان‌های اطراف قم در حال اجراست.

وی افزود: نهال‌ها و بوته‌های کاشته شده با هماهنگی و مساعدت سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و اداره کل منابع طبیعی استان در اختیار پایگاه‌های مقاومت بسیج قرار می‌گیرد و اجرای این طرح صبح امروز همراه با غرس ۲هزار بوته در سایت نواران شهر قنوات با حضور ۱۰۰ نفر از بسیجیان و پاسداران قمی آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۵ دی ۱۴۰۲
کاشتن خوبه اما ابش هم بدید خب خودم هزاران نهال خشکیده اینورواونور قم میبینم دریغ ازیه قطره اب مثلا کنارمغازه اون بابا زورش میاد هفته ای یه پارچ اب بریزه پاش اول فرهنگ سازی واجبتره
آخرین اخبار