عقب نشینی گالانت از اظهاراتش درباره تهدید حزب الله لبنان

وزیر جنگ اسرائیل با پیش کشیدن راه دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها در مرز با لبنان، از مواضع خود در برابر حزب الله عقب نشینی کرد.

یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل، با بیان اینکه «اسرائیل راه دیپلماتیک را برای کاهش تنش‌ها در مرز با لبنان ترجیح می‌دهد»، توضیح داد که «از راه‌حل مسالمت‌آمیز این مشکل دائما در حال محو شدن است».

یوآو گالانت در دیدار با آموس هوکشتاین، مشاور ارشد وزارت امور خارجه آمریکا در امور امنیت انرژی جهانی که به اسرائیل سفر کرده است، گفت: «اسرائیل راه دیپلماتیک را برای آرام کردن تنش‌ها در مرز با لبنان ترجیح می‌دهد، اما زمان زیادی برای رسیدن به آن باقی مانده است. راه حل مسالمت آمیز برای این مشکل به طور مداوم در حال محو شدن است.»

به گزارش تاس، در این دیدار، گالانت بر قصد قاطع برای تغییر واقعیت امنیتی در شمال اسرائیل و در امتداد مرز با لبنان تاکید کرد.

گالانت توضیح داد: «تن‌ها یک نتیجه ممکن وجود دارد، یک واقعیت جدید در شمال که امکان بازگشت امن شهروندان ما را فراهم می‌کند. با این حال، ما در یک دوراهی قرار داریم و زمان کمی برای توافقات دیپلماتیکی که ترجیح می‌دهیم باقی مانده است.»

حزب الله لبنان روز پنجشنبه از هدف قرار دادن تعدادی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

شایان ذکر است که با ترور صالح العاروری از فرماندهان حماس در حمله هوایی شامگاه سه شنبه در حومه جنوبی بیروت، شدت تنش‌های منطقه‌ای افزایش یافت.

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان نیز تاکید کرد: هرکس به فکر جنگ با ما باشد پشیمان خواهد شد و جنگ با ما هزینه بر خواهد داشت، حتی اگر تا به حال منافع لبنان را مدیریت کرده باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۶ دی ۱۴۰۲
صهیونیست مرگت آن فرارسیده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۲ ۱۵ دی ۱۴۰۲
اسراییل و آمریکا و انگلیس و امثالهم فقط زبان قدرت را میفهمند ، فقط

روح حاج قاسم و همرزمانش شاد که محور مقاومت را قدرتمند کردند به حول و قوه حضرت الله عز و جل

یعنی جر میخوردم از ظلم اسراییل و آمریکا ، وقتی میبینم فلسطینی مظلوم سنگ میزنه و اونا با تیر وسط پیشونیش میزنن به راحتی!!!!!!!!! البته هنوز هم دردناکه چون هنوز هم باید موشک ها را قدرتمندتر کنند برای توازن قدرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۴ دی ۱۴۰۲
دوره بزن دررو تمام شده
آخرین اخبار