دستگیری اعضای باند سرقت خشن با ۸۰ فقره سرقت در طالقان

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خشن در شهرستان طالقان در این استان خبر داد.

سردار حمید هداوند گفت: به دنبال ارائه گزارش در خصوص وقوع سرقت های منزل توام با آزار و اذیت در شهرستان طالقان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان طالقان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اقدامات پلیسی صورت گرفته هویت اعضای اصلی این باند شناسایی و در عملیات های مختلف اعضای این باند ۹ نفره را دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در اعترافات خود تاکنون به ۸۰ فقره سرقت منزل و پلاک خودرو در استانهای البرز، کرمانشاه، تهران بزرگ، لرستان و غرب استان تهران اقرار کرده اند.

هداوند افزود: در خصوص این پرونده سه مالخر در شهرهای تهران و فردیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار قابل توجهی اموال مسروقه از قبیل طلا و سکه، لوازم شخصی شامل موبایل و ساعت های گران قیمت، لوازم خانگی و پلاک خودروهای مسروقه کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: تاکنون ۵۳ مالباخته در این خصوص شناسایی شدند که ارزش ریالی اموال به سرقت رفته حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت
۲۳:۲۸ ۱۴ دی ۱۴۰۲
فقط به حفاظ، درب، قفل، گاوصندوق، دوربین و دزدگیری اطمینان کنید که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت از طرف فروشنده ای با سابقه و معتبر داشته باشه وگرنه با اطمینان بیجا به عناوین ضد سرقت، حفاظتی، امنیتی، ضد اسید، ضد برش و ضد دیلم بدون دریافت ضمانت پرداخت خسارت در صورت سرقت به خودتون ظلم خواهید کرد