اعزام ۲ تیم تخصص و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از اعزام دو تیم تخصص و فوق تخصصی این دانشگاه به کرمان در پی حادثه تروریستی خبر داد.

سید وحید حسینی در نشست ستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام این خبر گفت: تیم نخست تخصص و فوق تخصصی دانشگاه بلافاصله بعد از حادثه کرمان اعزام شدند.

او افزود: تیم دوم اعزام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامل پزشکان متخصص و فوق تخصص و کادر پرستاری است که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کرمان به مراجعان و مجروحان این حادثه، خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهند. 

حسینی با بیان اینکه تاکنون ۸ پزشک متخصص و ۳۰ نفر پرستار بخش‌های مراقبت‌های ویژه «ICU» و اتاق عمل به بیمارستان‌های کرمان اعزام شده‌اند، افزود: پزشکان متخصص اعزامی شامل ۲ جراح تروما، ۲ جراح عروق، ۲ جراح ارتوپد، یک جراح اطفال و یک جراح مغز و اعصاب می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده انتظامی استان فارس برای همکاری با مجموعه سلامت در اعزام هوایی تیم‌های تخصصی و فوق تخصصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان نیز، قدردانی کرد.

او از آمادگی کامل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی استان فارس برای پذیرش و ارائه خدمات به مجروحان این حادثه خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار