هشدار مقام صهیونیست: حزب‌الله حتما انتقام خواهد گرفت

رئیس شهرک کریات شمونه از همه شهرک نشینان صهیونیست خواست که این شهرک را از ترس انتقام حزب‌الله تخلیه کنند.

آویچای اشترن، رئیس شهرک کریات شمونه از همه شهرک نشینان خواست تا این شهرک را تخلیه کنند و در عین حال نگرانی خود را از واکنش حزب الله به ترور صالح العاروری، یکی از رهبران حماس در روز سه شنبه در بیروت ابراز کرد.

 اشترن به روزنامه یدیعوت آحارونوت گفت: «من فکر می‌کنم از ۷ اکتبر، ما در حال نبرد هستیم و آن را حس می‌کنیم و به خوبی می‌فهمیم، خسارت‌های مالی و جانی وجود دارد.»

او همچنین افزود: «من انواع حرف‌های شیرین درباره تقریباً جنگ، جنگ فرسایشی و انواع و اقسام تعاریف را می‌شنوم، اما بچه‌ها، این جنگ است. تعریف دیگری برای کلمه جنگ وجود ندارد و من نمی‌دانم تشدید تنش چیست.»

این مقام صهیونیست اعلام کرد که به عنوان فردی که در کریات شمونه مسئولیت دارد و دشمنان خود را می‌شناسد، مطمئن است که پس از ترور سه شنبه، حزب‌الله پاسخی خواهد داشت.

حزب الله پیش از این در پاسخ به بمباران رژیم صهیونیستی که غیرنظامیان در جنوب لبنان را هدف قرار داده بود، شهرک کریات شمونه را با ده‌ها موشک هدف قرار داد و تاکید کرد که هرگونه هدف قرار دادن غیرنظامیان لبنانی با پاسخ به شهرک‌های صهیونیست‌نشین مواجه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۴ دی ۱۴۰۲
انتقام انتقام انتقام
Iran (Islamic Republic of)
Sajjad
۱۹:۳۵ ۱۴ دی ۱۴۰۲
حزب الله توانایی انتقام ندارد چون هر گونه اقدام نظامی علیه اسرائیل باعث نابودی حزب الله و نابودی لبنان خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۴ دی ۱۴۰۲
حزب الله هیچ کاری نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۴ دی ۱۴۰۲
آره آره
حتما میگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۴ دی ۱۴۰۲
خدا کنه انتقام بگیره حداقل ایران ما باید ازش یاد بگیره ب شرطی ک لبنان پای حرفش بایسته و انتقام خونشونو بگیره چون اکثرأ ترسوتر از کشور خاورمیانه کسی نیست خصوصأ ایران باز حداقل لبنان یمن به جرأتی دارند ولی ما نداریم چند سال حرف از انتقام می‌زنیم عاقبتش میشه شهید ی دوباره ترور باز حرف تکراری دوباره وزیر کشور وحیدی میگه پاسخ کوبنده معلوم نیست چکار می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۱:۰۰ ۱۴ دی ۱۴۰۲
ایول انتقام سخت
آخرین اخبار