استاندار کرمانشاه:

هنر مدیریت کار است

استاندار کرمانشاه گفت : اینکه فقط چشم انتظار باشیم پول هنگفتی از خارج از استان بیاید و بعد شروع به کار کنیم، هنر نیست. هنر مدیریت آن است که از فرصت‌های موجود، مشوق‌ها و ... برای رفع مشکلات استفاده کنیم.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست با معتمدان و بزرگان شهرستان هرسین با بیان اینکه صحبت بزرگان و معتمدان هرسین نباید تنها در حد درد دل باقی بماند، گفت : باید تلاش کرده و به پیشنهاد و گلایه و صحبت این بزرگان عمل شده و برای رفع مشکلات اقدام شود.

صحرایی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های داخلی و قوانین موجود برای رفع مشکلات، گفت: اگر منتظر بمانیم که بودجه هنگفتی از خارج استان بیاید تا بتوانیم طرح‌ها و پروژه‌ها را اجرا کنیم، چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، بنابراین برای رفع مشکلات استان باید از همه ظرفیت‌های موجود بهره بگیریم.

صحرایی افزود: یکی از شعار‌های عمیق این دولت مردمی سازی است، بنابراین بیشتر از اعتباری که نیاز داریم از خارج استان بیاید، به اراده درونی و اهتمام عمومی نیاز داریم. به طور مثال برای رفع معضل بافت‌های فرسوده، مشوق‌های جذاب و اثرگذاری وجود دارد که باید از این فرصت برای رفع معضل بافت‌های فرسوده استفاده کرد.

صحرایی گفت: به واقع شهر‌های استان باید با استفاده از فرصت‌های قانونی موجود مورد بازسازی و بهسازی قرار گیرند.

وی افزود: شهرستان هرسین درون بافت مرکزی خود فرصت‌های بسیاری دارد که می‌تواند کار خود را به پیش برده و مشکلات خود را رفع کند.

وی با بیان اینکه بهانه برای ناامیدی زیاد است، گفت: اگر چشم انتظار کسی باشیم که از بیرون از استان بیاید و پول بیاورد و آن موقع فکر انجام کار باشیم، هنر نیست. هنر و مدیریت آن است که بتوانیم از ظرفیت‌های موجود و فرصت‌هایی که داریم برای رفع مشکلات و انجام امور استفاده کنیم.

صحرایی خاطرنشان کرد: فرصت‌های قانونی، مجوز‌های ساخت و ساز، معافیت‌ها، قیر رایگان و ... همه این‌ها می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات شهرستان یاری رسان باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.