دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی :

اشتغال نباید صدمه‌ای به وظیفه مادری و همسری وارد کند

پاد گفت: اشتغال زنان در جامعه باید به نحوی انجام بگیرد که ضربه و صدمه‌ای به وظیفه مادری و همسری زنان وارد نکند.

 سیده سکینه سادات پاد روز چهارشنبه در همایش مادرانه و توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در بین خانواده زندانیان، بیان کرد: مهمترین رسالت و وظیفه زنان و مادران جامعه، تربیت نسل و فرزند است و نباید مسئولیت‌های اجتماعی و نقش مادری محدودیتی متقابل برای یکدیگر ایجاد کند.

وی ادامه داد: همه مردم دارای کرامت ذاتی هستند و به همین بخاطر نظام اسلامی خود را در برابر آرامش و رفاه خانواده‌ها احساس مسئولیت می‌کند.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی گفت: زنان سرپرست خانواده از نظر معیشتی و تامین مایحتاج زندگی خود با چالش‌های بیشتری روبه رو هستند و دولت در کنار سمن‌های مردم نهاد در کنار این خانواده‌هاست.

پاد با بیان اینکه رئیس‌جمهوری بنده را مأمور کردند در تمام دیدار‌های مردمی سلام گرم ایشان را به مردم برسانم، تصریح کرد: بهبود معیشت و به ویژه زنان سرپرست خانوار جزو دغدغه‌های همیشگی دولت مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: توزیع یک‌هزار بسته معیشتی توسط یک سمن مردم نهاد در بین خانواده زندانیان نشان از اهمیت ورود گروه‌های مردمی در حل چالش‌های اجتماعی است.

حضور ودستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی سخنرانی در همایش مادران ائمه، همایش بانوان و مشاوران دستگاه‌های اجرایی، دیدار با خانواده زندانیان، نشست تخصصی با استادان جامعه الزهرا و نشست تخصصی با شماری از فرهیختگان حوزوی از جمله برنامه‌های سفر مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی به قم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار