توزیع ۴۱ تن مرغ منجمد، شکر و برنج یارانه‌ای در مهاباد آغاز شد

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهادکشاورزی مهاباد گفت: توزیع ۴۱ تن مرغ منجمد، شکر و برنج یارانه‌ای با نرخ دولتی در راستای ایجاد تعادل در بازار این شهرستان آغاز شد.

احمد پیروتی مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهادکشاورزی مهاباد گفت: هم‌اکنون ۱۱ تن محموله برنج هندی با نرخ هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در حال توزیع است و متقاضیان با مراجعه به مراکز پخش، می‌توانند آن را با نرخ مصوب خریداری کنند.

وی با بیان اینکه این برنج در سه فروشگاه واقع در مناطق مختلف شهری توزیع می‌شود، اضافه کرد: حدود ۳۰ تن شکر یارانه‌ای نیز با قیمت ۲۸۰ هزار ریال برای هر کیلوگرم، اکنون در مراکز توزیع این شهرستان در حال فروش به متقاضیان است.

مسئول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهادکشاورزی مهاباد گفت: ۵ تن مرغ منجمد با قیمت ۸۰۰ هزار ریال برای هر کیلوگرم نیز در حال توزیع است و هر روز باتوجه به نیاز بازار در به صورت روزانه توزیع خواهد شد.

پیروتی کرد: سهمیه هر خانوار برای برنج هندی، ۱۰ کیلوگرم برنج برای هر نفر، ۲ عدد مرغ برای هر نفر و شکر نیز بدون محدودیت در نظر گرفته شده که با ارائه کارت ملی سرپرست خانوار توزیع شود.

وی با اشاه به اینکه مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند، افزود: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای کالا‌های اساسی، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.