ارائه خدمات دارویی و توانبخشی به بیش از ۶۰ هزار کردستانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان از ارائه خدمات دارویی و توانبخشی به بیش از ۶۰ هزار نفر طی ماهه نه امسال در استان خبر داد.

دکتر پیام جلالی با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان آذر ماه به بیش از ۶۰ هزار نفر خدمات دارویی و توانبخشی ارائه شده است، اظهار کرد: از این تعداد بیش از ۵۶ هزار نفر خدمات دارویی خود را از هلال احمر را دریافت کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: به یک هزار و ۲۴۳ نفر خدمات فیزیوتراپی و ارتوپدی در سنندج و ۶۶۵ نفر نیز در مرکز فیزیوتراپی و ارتوپدی سقز خدمات ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه با هدف افزایش ایمنی زائران حجاج و عتبات و عموم جامعه در برابر بیماری‌های واگیردار، واکسیناسیون این افراد به طور تخصصی و ویژه برعهده هلال‌احمر است، افزود: در ۹ ماهه امسال هزار و ۳۵۸  نفر از حجاج، واکسن مننژیت، آنفولانزا و هپاتیت را دریافت کرده اند.

جلالی خاطر نشان کرد: در راستای افزایش ارائه خدمات دارو‌های شیمی درمانی و دارو‌های خاص به بیماران، داروخانه جمعیت هلال احمر با تکمیل کادر داروخانه، یک شیفت ۴ ساعته از اول آذرماه به زمان فعالیت داروخانه هلال احمر اضافه کرده است.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: داروخانه هلال احمر در حال حاضر بصورت تمام وقت ارائه خدمت می کند و همشهریان و هم استانی‌ها می توانند در تمامی ایام هفته به غیر از جمعه‌ها، از ساعت ۸ الی۲۰، جهت دریافت دارو‌های خود به داروخانه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.