برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور در تبریز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت:بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور با حضور هنرمندانی از ۸ استان به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

آقای بلاغی گفت: با حضور بیش از ۳۰۰ هنرمند از ۸ استان آذربایجان شرقی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور ۱۷ تا ۲۰ دی ماه در سالن تئاتر شهر تبریز برگزار می‌شود.

آقای بلاغی افزود: ۱۸ گروه صحنه‌ای و ۱۱ گروه تئاتر خیابانی از استان‌های آذربایجان‌غربی، خراسان رضوی، گیلان، اردبیل، زنجان، کردستان، قزوین و همدان در این جشنواره رقابت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: هیچ گروه نمایشی از آذربایجان شرقی به عنوان میزبان در بخش مسابقه این جشنواره حضور نخواهد داشت و تنها ۴ گروه به صورت افتخاری در طول برگزاری جشنواره نمایش‌های خود را اجرا خواهند کرد.

وی ظرفیت هنر نمایش در آذربایجان شرقی را بی بدیل توصیف کرد و گفت: این استان بیشترین رویداد نمایشی را در یک سال گذشته در بین استان‌های کشور میزبانی کرده است و قطب استانی نمایش در کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۱۰۵ فیلم از آثار جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال در سه سینمای شهر تبریز اکران می‌شود.

در این نشست پوستر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای رونمایی شد.

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور در ۴ شهر تبریز، مشهد، سمنان و شیراز برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.