برگزاری نشست کتاب خوان تخصصی «سردار دل ها» در سنندج

نشست تخصصی کتاب خوان «سردار دل ها» به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در سنندج برگزار شد.

 سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در نشست کتاب خوان «سردار دل ها» با اشاره به شخصیت والای شهید قاسم سلیمانی، گفت: وی شخصیتی اثرگذار و انقلابی بودند و الگوی بسیار مناسبی برای همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به شمار می‌آیند.

معصومه حسنی خونسار از برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: در تمام کتابخانه‌های عمومی استان، برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف و با محوریت شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که نشست‌های کتاب خوان، بازنمایی کتاب، عصر شعر و همچنین معرفی کتاب برخی از این برنامه هاست.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست با تاکید بر لزوم ترویج مکتب قاسم سلیمانی، گفت: این مکتب که نشان دهنده شخصیت بزرگ و متمایز شهید قاسم سلیمانی است برگرفته از تعالیم اسلامی است.

 حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد سادات افزود: شهید قاسم سلیمانی یک سیاستمدار و فرمانده مقتدر بود و در تمام جهان به عنوان انسانی بزرگ و حامی مظلومان شناخته شده است.

در ادامه این نشست، کتاب‌های «سرباز، قاسم سلیمانی» نوشته مصطفی رحیمی، توسط حامد امیریان؛ کتاب «من قاسم سلیمانی ام» نوشته مرتضی شاه کرم توسط مقصود پیشقدم و کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» نوشته علی شیرازی نیز توسط رحمان غریبی برای حاضران معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.