اسماعیل هنیه: مقاومت تمام اهداف اشغالگران را ناکام گذاشته است

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که مقاومت فلسطین و رهبران آن در وضعیت خوبی هستند و تمام اهداف موهوم اشغالگران صهیونیست را ناکام گذاشته‌اند.

به نقل از المیادین، اسماعیل هنیه اظهار داشت: ملت فلسطین در غزه همچنان زیباترین نمونه‌های مقاومت و به چالش کشیدن اشغالگران هستند و فلسطینی‌ها در قدس و کرانه باختری با وجود اقدامات تروریستی و جنایات صهیونیست‌ها علیه آن‌ها از جمله بازداشت و شکنجه، همچنان در مقابل اشغالگران مقاومت می‌کنند.

اسماعیل هنیه افزود: در ۸۸ روز گذشته، مقاومت با شجاعت در میدان بوده است و همه اهداف موهوم دشمن اشغالگر را ناکام گذاشته است.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تأکید بر اینکه مقاومت و رهبران آن در وضعیت خوبی قرار دارند، از بخش میدانی رسانه‌های وابسته به گردان‌های القسام و سایر گروه‌های مقاومت فلسطین در زمینه ارائه تصویر قهرمانانه مقاومت در مقابل اشغالگران تقدیر کرد.

اسماعیل هنیه با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها سرنوشت حال و آینده خودشان را به دست خودشان رقم خواهند زد، گفت: نیرو‌های مقاومت، تانک‌های اشغالگران را به تابوتی برای نیرو‌های آن‌ها تبدیل کرده اند و دشمن اشغالگر هیچ راهی جز تسلیم برابر اراده ملت فلسطین ندارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین با اشاره به جنایات وحشیانه و گسترده صهیونیست‌ها در زمینه زیرپا گذاشتن همه اصول انسانی اظهار داشت: توطئه اخراج فلسطینی‌ها یا عقب نشینی از خواسته آزادی تمامی اسرا، هرگز تحقق نخواهد یافت.

هنیه تصریح کرد: هیچ گونه خلأ امنیتی یا هرج و مرجی در نوار غزه به وجود نخواهد آمد، زیرا پلیس، با امکاناتی که در اختیار دارد در حال تلاش برای تأمین امنیت است.

رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: امنیت، ثبات و آینده منطقه فقط با از بین رفتن اشغالگری و دستیابی ملت فلسطین به آزادی و حقوق مشروعش و برپایی کشور مستقل فلسطین تحقق خواهد یافت.

اسماعیل هنیه کشور‌های شرکت کننده در تجاوز به غزه به ویژه آمریکا را در زمینه حمایت از رژیم صهیونیستی، مسوول دانست و تأکید کرد: جنگ علیه غزه، در سطح جهانی مدیریت می‌شود و از کسانی که در مقاومت برابر این توطئه بزرگ به غزه کمک می‌کنند، تقدیر می‌کنیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان یاد و خاطره شهدای لبنان، عراق و یمن در این نبرد عظیم را گرامی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۱۳ دی ۱۴۰۲
دمتون گرممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۳ دی ۱۴۰۲
دم گروههای مقاومت و حماس و القسام گرم گرم خدا قوت
آخرین اخبار