تاکید رئیس فدراسیون تکواندو بر کسب سهمیه المپیک

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در حال حاضر بیشترین تمرکز فدراسیون تکواندو برای کسب سهمیه المپیک است.

 

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: وضعیت تکواندو کردستان به ویژه در رده‌های پایه مناسب بوده و با توسعه امکان و زیرساخت‌های ورزش تکواندو میزبانی مسابقات و اردو‌های رده نوجوانان و جوانان به کردستان واگذار خواهد شد.

 رییس فدراسیون تکواندو در این دیدار بر لزوم حمایت مسئولین استانی از هیات و ورزش المپیکی تکواندو در کردستان تاکید کرد و اظهار داشت؛ باید تلاش کنیم که این رشته در تمامی شهرستان‌ها خانه تخصصی و مکان ویژه خود را داشته باشد.

در پایان این دیدار هادی ساعی نشان یادبود فدراسیون تکواندو را به نماینده ولی فقیه در استان کردستان اهداء کرد.

تاکید رئیس فدراسیون تکواندو بر کسب سهمیه المپیک

تاکید رئیس فدراسیون تکواندو بر کسب سهمیه المپیک

هادی ساعی در پی حضور خود در استان کردستان در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین تمرکز فدراسیون تکواندو برای کسب سهمیه المپیک است.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه در قاره آسیا شانس گرفتن دو سهمیه را در دو بخش آقایان و بانوان داریم، افزود: در صورت کسب این دو سهمیه در مجموع با چهار سهمیه، ورزشکاران کشور به المپیک اعزام می‌شوند.

وی در خصوص برنامه‌های این فدراسیون در استان‌ها نیز اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که بیشتر اردوهای فدراسیون را در استان‌های مختلف کشور برگزار کنیم چراکه حضور تیم‌های ملی در استان‌ها می‌تواند جهش خوبی را در استان‌ها ایجاد کند و در کنار آن قهرمانان و مربیان آن استان نیز می‌توانند از تجارب مربیان و ورزشکاران تیم ملی استفاده کنند.

ساعی بیان کرد: در استان‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان، خانه تکواندو را در اختیار هیئت استان قرار دهد فدراسیون نیز تامین تجهیزات آن را برعهده خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.