آغاز توزیع ۲۲۰۰۰ بسته معیشتی سپاه در کردستان

همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی سپاه بیت‌المقدس در کردستان آغاز شد.

امروز همزمان با سراسر کشور مراسم نهضت خدمت مومنانه به یاد حاج قاسم با حضور مسئولان استانی در سنندج برگزار شد.

در این مرحله از کمک‌های مومنانه سپاه بیت‌المقدس ۲۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۷۶ میلیارد ریال در کردستان توزیع می‌شود.

سپاه کردستان همچنیت ۵۲ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال به زوج‌های نیازمتد این استان اهدا کرد.

افتتاح ۸ پروژه محرومیت‌زدایی آبرسانی به روستاهای بخش زرینه اوباتو با هزینه‌کرد بیش از ۱۳ میلیارد تومان در کردستان یکی دیگر از برنامه‌های نهضت خدمت مومنانه بود که امروز در کردستان انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم، با تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا، اظهار کرد: شهید سلیمامی محور مقاومت بود و در هفته مقاومت و به یاد حاج قاسم، سپاه کردستان بیست و هشتمین مرحله نهضت مومنانه را برگزار کرده است.

سردار جمشید رضایی با اعلام اینکه امسال بیش از ۴۲ میلیارد تومان خدمت مومنانه به مردم استان ارائه شده است، گفت: امروز هم به یاد حاج قاسم حدود ۳۲ میلیارد تومان بسته معیشتی و جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: امسال بیش از ۴۲ میلیارد تومان در قالب بسته‌های لوازم‌التحریر و بسته‌های معیشتی و پروژه‌های عام‌المنفعه به مردم کردستان کمک شده است.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در طول این هفته هم ۲۲ هزار بسته به ارزش ۱۷۶ میلیارد ریال، ۵۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۰ میلیارد ریال توزیع می‌شود و هشت پروژه آبرسانی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.