واریز ۶۷۰ میلیارد ریال به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز از واریز بیش از ۶۷۰ میلیارد ریال به حساب ایتام و فرزندان محسنین این استان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

 رضا البرزی افزود: این واریزی‌ها برای تامین هزینه‌های ضروری ایتام و فرزندان محسنین در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی و درمان بوده است.

وی گفت: اکنون ۳۷ هزارو ۲۱۵ نیکوکار حمایت از یک هزار و ۶۹۷ یتیم و ۶ هزار و ۴۲ فرزند محسنین را در البرز بر عهده‌دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷ هزار حامی این کمک‌ها را به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرز پرداخت کردند، اظهار کرد: به طور میانگین ماهانه هر یک از فرزندان اکرام۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و فرزندان محسنین هشت میلیون و ۲۲۰ هزار ریال از طریق کارت‌های عضو شتاب در این استان دریافت می‌کنند.
البرزی با تاکید بر این که عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است، افزود: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان رتبه‌های برتر کنکور سراسر، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تألیف کتاب و حفظ قرآن کریم دست یافته اند.

وی یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهر‌های البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۸۷۸۰۷۱و یا ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ کمک‌های خود به حساب نیازمندان واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.