همزمان با آغاز هفته مقاومت:

قبور مطهر شهدای کوهبنان غبارروبی و عطر افشانی شد

همزمان با هفته مقاومت، قبور مطهر شهدای شهر کوهبنان با حضور اعضای شورای تامین، اعضای شورای اداری و جمعی از خادمیاران رضوی  این شهرستان غبار روبی و گلباران شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه‌کوهبنان در مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدای کوهبنان به بیان فضائل شخصیتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: سردار دل‌ها با اخلاق و منش خود راه و رسم زندگی کردن را به همگان آموخت.

وی  افزود: شهدا غالبا کم سن و سال بودند؛ اما با تمام وجود از اسلام و انقلاب دفاع کردند و در برابر دشمنان مردانه ایستادند؛ پس باید به گونه‌ای کار کنیم که فردای قیامت شرمنده آنان نباشیم.

امام جمعه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: هر کسی باید به وظیفه خود عمل کند؛ چرا که خدمت به مردم به عنوان، ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب نوعی عبادت است.

وی ابراز داشت: استارت هفته مقاومت از کنار گلزار شهدا زده شد و جا دارد در بحث فضا سازی در تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی خصوصا هفته مقاومت با جدیت اقدام کنیم.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها گفت: شهید سلیمانی هر چه داشت از دعای خیر مادر داشت، شخصیتی که در کنار همه گرفتاری‌ها احترام به والدین خصوصا مادر را در راس کار‌های خود قرار داده بود.

وی افزود: در هفته مقاومت میز خدمت ادارات با حضور مدیران برای دیدار چهره به چهره با مردم و خدمت رسانی بیشتر و بهتر در محلات مختلف شهر برگزار می‌شود.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: شهید سلیمانی در طول چهل سال حضور در سنگر‌های مبارزه و خدمت رسامی خستگی ناپذیر بود در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها حضوری پررنگ همراه با خدمت رسانی مخلصانه داشت.

وی بیان داشت: در هفته مقاومت برنامه قله در شهرستان اجرا می‌شود هر کس مخاطبی دارد به مکتب شهید سلیمانی دعوت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار