امیرعبداللهیان: نام و یاد سردار سلیمانی در فرهنگ مقاومت فراموش نخواهد شد

وزیر امور خارجه گفت: هیچ‌گاه نمی‌توانیم در موضوع و مفهوم و نیز فرهنگ مقاومت نام و یاد شهید سلیمانی را فراموش کنیم.

حسین امیرعبداللهیان دوشنبه شب در مراسم اعطای تندیس دانشگاه تهران به «نماد‌های مقاومت» که در این دانشگاه برگزار شد، گفت: فرهنگ مقاومت و مفهوم مقاومت امروزه پیوند عمیقی در منطقه ما با کلیدواژه و مفهوم امنیت چه در سطح ملی و منطقه و جهان پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه امروز عزیزان دانشگاه تهران نمادی از مقاومت در منطقه و در جهان را به تصویر کشیدند، گفت: امروز در کاخ سفید یک چالش جدی در بین دولتمردان آن‌ها بوجود آمده و برخی معتقدند در جنگ غزه آمریکا زیاده روی کرده و تمام قد از رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان حمایت کرده است.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بدنبال آرزو‌های خود است، گفت: آن‌ها اعلام کردند که به سرعت حماس را نابود خواهند کرد که در این مدت چنین چیزی محقق نشد. اعلام کردند حماس را از طریق عملیات نظامی، هوایی، زمینی و دریایی خلع سلاح می‌کنند که چنین چیزی نشد. اعلام کردند عملیات را انقدر ادامه می‌دهیم که از تونل‌ها و بیمارستان‌های غزه اسرای اسرائیلی را از طریق نظامی آزاد کنیم که تاکنون یک اسیر اسرائیلی را نتوانستند از طریق نظامی آزاد کنند و آنچه که هدفگذاری کردند به بن بست رسید و با شکست مواجه شد.

وی گفت: امروز همان حاکمان رژیم اشغالگر صهیونیستی و دولتمردان آمریکایی که از نابودی حماس صحبت می‌کردند به حماس پیام می‌دهند و در کشور‌های ثالث با حماس مذاکره می‌کنند بر سر چگونگی اداره غزه بعد از جنگ و بر سر چگونگی تبادل اسرای فلسطینی با اسرای اسرائیلی که این نشان می‌دهد که مقاومت در مسیر درست خود حرکت کرده است و مقاومت توانسته پیروزی بزرگی را به ارمغان بیاورد.

امیرعبداللهیان افزود: از خدای سبحان آرزو داریم پیروزی قطعی را برای زنان و مردان مقاومت رقم بزند و از این فرصت استفاده می‌کنم تا میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی را تبریک عرض کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۲ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به حسین امیرعبداللهیانوزیر امور خارجه
مشکل آب دریاچه ارومیه و مشکل داخلی کشورمان چه ارتباطی و ربطی به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار دارد هر روز به بهانه های مختلف به حکومت نظام جمهوری اسلامی اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند ولی متأسفانه دولت، مسئولان، وزیر امور خارجه ناتوان عاجز و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
United States of America
قیصری
۰۱:۴۶ ۱۲ دی ۱۴۰۲
نام سردار سلیمانی در یادها اما انتظار مردم این است که افرادی که پدرانشان در دوران طاغوت نوکران شاه ملعون بودند و در نظام مقدس اسلامی با رنگ عوض کردن دوباره در حال دزدی و چپاول هستند افرادی که در پیج ها ضدانقلاب فعالیت دارند و بعد به عنوان سرپرست اداره آب و فاضلاب شهر دوگنبدان شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوند مردم را دل چرکین می کند و نهادهای نظارتی به راحتی از این موضوعات رد می شوند. سوابق خانوادگی سرپرست اداره آب و فاضلاب که دو ماهی با زد و بند به این پست رسیده و در دو پیج معاند و ضد انقلاب که عامل تروریستی ایذه شهید اعلام کردند و این شخص در این دو پیج فعالیت دارد بررسی کنید. ile.gorevi و goroyi__tabar
آخرین اخبار