آتش سوزی کارگاه نجاری در شیراز + تصاویر

کارگاه نجاری در خیابان همایون شیراز دچار آتش سوزی شد.

عیدی پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: شامگاه یازدهم دی ماه با اعلام گزارش آتش سوزی کارگاه نجاری در بلوار عدالت جنوبی، خیابان همایون شیراز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، از ایستگاه‌های ۳، ۵، ۶، ۱۷ و ۱۸، تعداد ۹ خودروی عملیاتی شامل خودرو‌های اطفایی، امدادی، پشتیبان، تانکر آبرسان، خودرو دستگاه تنفسی و برج نوری به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: پس از رسیدن نخستین تیم عملیاتی به محل حادثه مشخص شد کارگاه نجاری با حدودا ۲۰۰ مترمربع که ۱۵۰ مترمربع آن مسقف بوده دچار آتش سوزی شده است.

 مدیرعامل آتش نشانی شیراز اضافه کرد: با توجه به نوع مواد سوختنی و مصنوعات چوبی که در کارگاه وجود داشته است شدت و گسترش حریق بسیار بالا بود. 

او با بیان اینکه آتش نشانان اقدامات لازم برای اطفای آتش سوزی انجام دادند، افزود: با توجه به اینکه محدوده کارگاه بیشتر به مبل سازی اختصاص داشت و در مجاورت آن ۴ سوله بزرگ مبل سازی وجود داشت با سرعت عمل تیم‌های عملیاتی اولویت بر پیشگیری از گسترش حریق در دستور کار قرار گرفت و از سرایت حریق به کارگاه مجاور جلوگیری شد. 

عیدی پور بیان کرد: در نهایت آتش نشانان با لکه گیری کامل، آتش را اطفاء کردند.

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس نیز بیان کرد: برای امدادرسانی ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل، اعزام شد.

 

برچسب ها: آتش سوزی ، کارگاه مبل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار