مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی:

ودیعه‌گذاران حج در آذربایجان‌غربی طبق اولویت‌های سه‌گانه پیش‌ثبت‌نام کنند

حق‌شناس گفت: دارندگان قبوض ودیعه تا آخر سال ۱۳۸۵، آخر اردیبهشت ۱۳۸۶ و انتهای تیر ۱۳۸۶ این اولویت‌ها را شامل می‌شوند که به ترتیب تکمیل ظرفیت، فراخوان خواهند شد.

شاهین حق‌شناس مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: تمامی دارندگان قبض‌های ودیعه حج تا ۲۹ اسفند ۱۳۸۵، دارندگان قبض تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ و همچنین تا ۳۱ تیر ۱۳۸۶ سه اولویتی هستند که برای حج سال ۱۴۰۳ تعیین شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین در صورت وجود ظرفیت، دارندگان قبض‌های ودیعه گذاری حج تمتع از اول مرداد ۱۳۸۶ به صورت روزشمار و تنها تا تکمیل ظرفیت تخصیصی به استان ثبت نام خواهند شد.

وی اظهار کرد: در صورت انجام ندادن پیش ثبت نام توسط هرکدام از افراد دارای اولویت، برای تکمیل ظرفیت باقی مانده، اولویت‌های بعدی فراخوان خواهند شد.

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: البته افرادی که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام نویسی و وجه‌های مربوط به تشرف را واریز کرده و تاکنون نیز انصراف نداده اند، نیازی به پیش ثبت نام نداشته و به صورت مستقیم امکان نام نویسی در کاروان‌ها خواهند داشت.

حق شناس گفت: همه ودیعه گذاران باید قبل از انجام امور ثبت نام، به سامانه reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

وی افزود: همچنین متقاضیان اعزام برای سفر حج تمتع باید حداقل تا ۲۰ آذر سال آینده اعتبار گذرنامه‌ای داشته باشند.

برچسب ها: زائران حج ، حج و زارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.