نظرات فعالان گردشگری در تمام کمیته‌های ستاد خدمات سفر مدنظر باشد

فرماندار شوشتر گفت: با محوریت و همکاری فعالان حوزه گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان، اطلس گردشگری شوشتر در حال تدوین بوده و برای گردشگر پذیری در تمام طول سال در حال برنامه ریزی است.

سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر گفت: برای پیگیری موضوعات گردشگری شهرستان شوشتر با توجه به دارا بودن تعداد قابل توجهی آثار ثبت جهانی و ملی، ستاد توسعه و تسهیل امور گردشگری، در فرمانداری ایجاد شده است چرا که از اولویت‌های مهم شهرستان محسوب می‌شود.

او با اشاره به لزوم برنامه ریزی شایسته برای میزبانی از مسافران در تمام طول سال، می گوید: در ایام نوروز شاهد بیشترین تعداد گردشگر در سطح شهرستان هستیم و باید برای میزبانی و پذیرایی متناسب با جمعیت مسافر میلیونی تدارکات لازم در نظر گرفته شود، چرا که در نوروز امسال بیش از ۵ میلیون مهمان به شوشتر سفر کردند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان شوشتر بر همکاری فعالان گردشگری برای تقویت این حوزه تاکید کرد و گفت: در تمام کمیته‌های خدمات سفر باید از حضور فعالان گردشگری و سرمایه گذاران این حوزه بهره‌مند شده و در این کارگروه‌ها عضو باشند.

سید موسوی ادامه داد: اعضا و مدیران ادارات باید شخصاً در جلسه ستاد خدمات سفر حضور داشته باشند و از اعزام جانشین خودداری کنند چرا که مسئله گردشگری و رسیدگی به موضوعات آن برای فرمانداری اهمیت دارد.

فرماندار شهرستان شوشتر گفت: فضای مجازی و به ویژه فعالان شبکه‌های اجتماعی باید نکات مثبت شهر را بیان کنند و موضوعات منفی یا گلایه‌ها را به دستگاه‌های مربوطه و مسئولان انتقال دهند چرا که انتشار آن‌ها می‌تواند صنعت گردشگری شهرستان را با چالش مواجه کند.

به گفته او در برنامه ریزی ایام نوروز با توجه به مصادف بودن با ماه مبارک رمضان، نکات و پیوست‌های فرهنگی لازم باید دیده شوند.

این مقام مسئول در پایان ساماندهی بازار سنتی، زیبا سازی محیط شهری، تقویت نظافت معابر، زیباسازی و هویت بخشی ورودی‌های شهرستان و… را از جمله دیگر مسائل دارای اهمیت دانسته و بر انجام آن‌ها توسط دستگاه‌های متولی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.