رشد اقتصادی نیازمند برند سازی و حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: در کنار برند سازی، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در تجارت روز دنیا امری اجتناب ناپذیر است.

 با حضور مدیرکل، معاونین بازرگانی و نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مشکلات انجمن سرخانه داران جنوب کرمان و واحد‌های سورتینگ و بسته بندی بررسی و تصمیماتی برای ادامه فعالیت این واحد‌های اقتصادی گرفته شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این جلسه با تاکید بر توسعه فعالیت‌های اقتصادی و گسترش سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف در جنوب کرمان، گفت: با برنامه ریزی‌ها و اقدامات انجام شده توسط اداره کل صمت جنوب کرمان، زمینه و شرایط سرمایه گذاری فراهم و تسهیل شده که همین امر سبب استقبال شرکت‌های سرمایه گذاری بزرگ کشور برای سرمایه گذاری در جنوب کرمان شده است.

مسلم مروجی فرد با بیان اینکه اداره کل صمت جنوب کرمان همواره از واحد‌های اقتصادی حمایت و در جهت رفع مشکلات آن‌ها اقدام کرده است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فعالیت سردخانه‌ها و واحد‌های سورتینگ و بسته بندی در جنوب کرمان، این واحد‌ها باید به سمت برند سازی و توجه به نیاز بازار‌های داخلی و جهانی گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه در کنار برند سازی، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در تجارت روز دنیا امری اجتناب ناپذیر است، افزود: یکی دیگر از راه‌های موفقیت حضور این واحد‌ها در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و شناساندن محصولات به بازار‌های داخلی و بین المللی است که می‌توانند سبب رشد فعالیت اقتصادی و کمک به اقتصاد منطقه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.