برپایی نمایشگاه پوستر «آغاز سلیمانی‌ها» در ارومیه

در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها نمایشگاه پوستر «آغاز سلیمانی‌ها» در ارومیه برپا شد.

در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه هنری آذربایجان غربی نمایشگاه پوستر «آغاز سلیمانی‌ها»  در نگارخانه «پلّه»  برپا شده و آماده برای بازدید علاقه‌مندان است.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: در این نمایشگاه ۱۶ عدد پوستر از هنرمندان برجسته کشور با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی و اخلاق و جایگاه این شهید والامقام در میان توده مردم نصب شده است.

داریوش علیزاده افزود: این نمایشگاه از امروز یازدهم دی ماه تا بیستم ماه جاری از ساعت هشت صبح تا ۱۵ برپا شده و پذیرای حضور علاقه‌مندان به ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان حلقه وصل مردم ایران در کنار فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حضور موثر آحاد مختلف جامعه به خصوص نسل جوان در این مکتب و ادامه راه شهید سلیمانی از موضوع‌هایی هستند که در قالب پوستر‌های نمایشگاه آغاز سلیمانی‌ها ارائه شده است.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به اینکه موضوع سردار سلیمانی در چند سال اخیر همواره موضوع فعالیت‌های هنری بوده، این نمایشگاه برپا شده تا بخشی از این آثار در معرض دید عموم قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.