بلوار اطهر تا ۱۰ روز آینده به بهره برداری می‌رسد

مدیر منطقه دو شهرداری یزد از پایان عملیات عمرانی بلوار اطهر و بهره برداری از آن به عنوان یکی از مناطق پرتردد در ۱۰ روز آینده خبر داد.

علیرضا ابویی مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: به منظور اجرای برنامه‌های ترافیکی معابر منطقه دو، مطالعات طرح ترافیکی برای برخی از معابر پرتردد و نقاط حادثه‌خیز شهر در این منطقه انجام شد.

او با بیان اینکه در بازنگری طرح ترافیکی معابر، طرح بلوار اطهر به شهرداری منطقه دو ابلاغ شد، افزود: عملیات عمرانی این طرح در دستور کار منطقه دو قرار گرفت و به سرعت در حال اجرا است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح شامل جمع آوری سنگ جدول و آسفالت فرسوده، جدول گذاری مجدد و اجرای رفیوژ میانی و دو طرفه کردن بلوار است که اکنون عملیات زیرسازی آن انجام شده است و آماده آسفالت است.

ابویی اظهار داشت: مساحت کل طرح ۱۰ هزار مترمربع و طول آن نیز ۶۰۰ متر است که امیدواریم با پایان یافتن عملیات اجرایی طرح، شاهد اجرای عملیات روشنایی نیز باشیم.

او اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح را ۳۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات زیرسازی و آسفالت منطقه دو شهرداری تامین شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد اظهار امیدواری کرد: عملیات عمرانی این طرح ظرف ۱۰ روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد و روشنایی آن نیز تا پایان سال اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار