قالیباف در پاسخ به نماینده کرمان:

صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی در سال آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده کرمان گفت: موضوع صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی در سال آینده مورد توجه جدی مجلس قرار خواهد گرفت.

محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در نشست صحن علنی امروز (دوشنبه ۱۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جلسه گفت: اگر موضوع صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی مورد توجه قرار نگیرد و منابعی را برای آن در نظر نگیریم بخش مهمی از آنچه در قانون بودجه آمده است، اجرایی نخواهد شد، چرا که معلمان و پرسنلی که در این مدارس در حال فعالیت هستند خواهان اجرای قانون هستند و شما گفتید که منابع برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد: لازم است از وزیر آموزش و پرورش و مسئول مربوطه در خصوص این صندوق گزارش عملکرد دریافت شود و با توجه به نقشی که این مدارس داشته و همچنین باری که از دوش آموزش و پرورش برمی‌دارد لازم است مورد توجه جدی قرار گیرد.

دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: تمام قصد و نیت مجلس این بوده که به این مدارس که بخشی از بار را می‌کشند کمکی به آن‌ها صورت گیرد. روز گذشته در جریان بررسی موضوع ساعت‌های متفرقه معلمان در مقطع ابتدایی و تجمیع آن‌ها در تأمین اجتماعی و صندوق اقداماتی صورت گرفت، البته تاکنون به صندوق کم لطفی شده و من این موضوع را کنترل کردم، ۶۰ میلیارد تومان بیشتر به آن صندوق داده نشده است، حتما در سال آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: صحن مجلس ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۱ دی ۱۴۰۲
دفاع و حمایت از حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های، گرانی و تورم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
متأسفانه که از زمان دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شده است که در سراسر کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است.
۱۱:۲۶ ۱۱ دی ۱۴۰۲
متاسفانه هزینه و شهریه مدارس غیر دولتی خیلی زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۱ دی ۱۴۰۲
چرا تاکنون به مشکلات کارمندان و کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ کاری نمی کنند و سکوت کرده اند.
آخرین اخبار