اجرای ۵۰ برنامه به مناسبت هفته مقاومت در قزوین

رییس سازمان بسیج سازندگی قزوین از ۵۰ برنامه به مناسبت هفته مقاومت در استان، خبر داد و گفت: تمامی حوزه‌های بسیج خواهران و برادران در این هفته کمک‌های مومنانه را در دستور کار خود دارند.

سرهنگ مهدی صادق پور رییس سازمان بسیج سازندگی قزوین با اشاره به اجرای ۵۰ برنامه به مناسبت هفته مقاومت در استان، گفت: ۱۱ هزار بسته معیشتی با محوریت بسیج محلات در هفته مقاومت بین گروه‌های نیازمند استان توزیع می‌شود که ارزش هر بسته ۶ میلیون ریال است.

به گفته سرهنگ صادق پور، آزادی ۲۲ زندانی با کمک ستاد دیه و دادگستری استان، توزیع ۲۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان هر یک به ارزش ۵٠٠ میلیون ریال، اعزام ۱٠ تیم پزشکی برای ارائه ویزیت رایگان در شهرستان‌های قزوین و آوج و برگزاری میز خدمت در روستا‌های نظام آباد، هادی آباد و شهرک کاسپین از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی افزود: بازسازی ۴٠ واحد مسکونی برای ایثارگران و افتتاح پنج واحد برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهره برداری از سه مخزن آب روستایی و آسفالت روستا‌های چوبدر از جمله طرح‌های عمرانی خواهد بود.

سرهنگ صادق پور، آبرسانی به روستا‌ها را از جمله طرح‌های اولویت دار بسیج سازندگی برشمرد و بیان کرد: در بخش مسکن محرومان، هفت برابر ظرفیت ابلاغ شده توسط گرو‌های سازندگی استان احداث شده، اما در این بخش به حضور و مشارکت خیران نیازمندیم.

وی با اشاره به فعالیت هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در سطح استان قزوین که نیازمند به پشتیبانی‌های مالی و ابزاری دارند، گفت: این در حالی است که دشمن همواره در صدد ناامید ساختن مردم و انصراف آنان در مشارکت‌های جمعی از جمله انتخابات است.

سرهنگ صادق پور به اقدامات انجام شده از سوی بسیج سازندگی در ۹ ماه امسال اشاره کرد و گفت: در حوزه کمک‌های مومنانه از جمله بسته‌های معیشتی سه هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال، تهیه و توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه، آزادی ۱۹۳ زندانی، ویزیت رایگان به ۷۲ هزار شهروند قزوینی، تهیه و توزیع ۱۲ هزار سری لوازم التحریر، قربانی کردن ۶۴۴ راس گوسفند و احداث ۱۶۷ باب منزل از جمله کار‌های صورت گرفته بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار