دانش آموزان تقدیرنامه وزیر آموزش و پرورش را به معلم فداکار اهدا کردند

دانش آموزان مدرسه شهید صدوقی از معلم فداكار خود عيادت كردند.

نماينده وزير آموزش و پرورش به همراه والدين و دانش آموزان كلاس پايه اول و دوم مدرسه ابتدايی شهيد صدوقی با حضور در منزل معلم فداكار خانم زينب علی پور از وی عيادت و تقدير نامه وزیر آموزش و پرورش را به وی به اهدا کردند.

بر اساس اين گزارش، دانش آموزان كه با ذوق و شوق فراوان به ديدار معلم خود آمده بودند، با اهدای تقدير نامه های وزير آموزش و پرورش و معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از زحمات و فداكاری خانم معلم خود قدردانی  و از درگاه خداوندبرای وی  آرزوی سلامتی و تندرستی كردند .

گفتنی است  که همزمان با اين ديدار رضا مراد صحرايی وزير آموزش و پرورش در تماس تلفنی با خانم علی پور از تلاش و زحمات وی قدردانی کرد و ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی كامل خانم معلم، اظهار كرد: تصوير شما در كلاس درس به همراه دانش آموزان تان براي جامعه فرهنگي كشور غرور آفرين و تحسين برانگيز بود که يک معلم  مسئوليت پذير، با انگيزه و مهربان تا اين حد تعهد و دلسوزی نسبت به دانش‌آموزانش دارد.

در اين ديدار پيرو دستور وزير آموزش و پرورش به مديركل استان گيلان مقرر شد؛ ادامه مراحل درمان خانم معلم به طور جدی با همكاري دانشگاه علوم پزشكی گيلان پيگيری شود.

زينب علی پور؛ معلم پایه اول و دوم مدرسه شهید صدوقی کلاچاه دوم شهرستان خمام، مدتی‌است که به‌دلیل عارضه دیسک کمر قادر به راه‌رفتن یا حتی نشستن نبوده، اما به دليل عشق و علاقه  كه به تدريس و دانش آموزان دارد در حالی كه پس از مرخصی پزشكی، معلم ديگری جايگزين وی در كلاس درس شده  با کمک خانواده‌اش ساعاتی از روز در کلاس حاضر می‌شود تا به دانش‌آموزان درس بدهد.

همچنین در این دیدار تقدیرنامه معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش نیز به این معلم فداکار اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.