وزیر فرهنگ:

سمفونی ویژه حاج قاسم سه‌شنبه شب در تالار وحدت رونمایی می‌شود

اسماعیلی، از رونمایی سمفونی ویژه حاج قاسم سه شنبه‌شب در تالار وحدت خبر داد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر یکشنبه در آیین رونمایی از جدیدترین کتاب‌های انتشارات مکتب حاج قاسم در تالار رودکی اظهار کرد: خدا را شاکریم که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی این مراسم برگزار می‌شود. ویژگی شهید عالی مقام شهید سلیمانی به‌عنوان یکی از اسطوره‌های تاریخ ایران، همان طور که رهبر تاکید فرمودند واجب است که سیره او، مکتب نامیده شود. طبیعتاً همه بخش‌ها باید برای این عنوان بزرگ، کار کنند.

وی افزود: واقعه شهادت سردار سلیمانی چنان بزرگ و غم‌انگیز بود که همه آزادی‌خواهان دنیا درصدد تولید آثار برآمدند. تک‌تک لحظات زندگی شهید حامل پیام‌های اخلاقی و معنوی است که ما به آن‌ها نیاز داریم. برای ما مهم است که دغدغه‌های ایشان مطرح شده و به نسل‌های بعدی شناسانده شود.

وزیر فرهنگ گفت: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار خانواده این شهید عزیز و مکتب شهید سلیمانی در خدمتشان بودیم و آثاری که در مکتب تولید شده اکنون به رونمایی رسیده، جای تقدیر دارد.

اسماعیلی اظهار داشت: سمفونی ویژه حاج قاسم عزیز سه شنبه شب در تالار وحدت رونمایی خواهد شد.

در این آیین، از کتاب‌های «این خانه فروشی نیست»، «باران گرفته است»، «همراه ما بود»، «بچه‌های حبیب»، «جهت ۱ و۲» و «طبقه بندی موضوعی (مجموعه سخنرانی‌های حاج قاسم)» رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار