رئيس مجلس در نطق پیش‌ از دستور:

هرگونه تعرض به فرماندهان مقاومت هزینه‌‌های هنگفتی برای آمریکا و صهیونیست‌ها خواهد داشت

قالیباف: هرگونه تعرض به فرماندهان یا زیرساخت‌های فیزیکی مقاومت برای امریکا و صهیونیست‌ها هزینه‌های هنگفت در پی خواهد داشت.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور صحن علنی امروز (۱۰ دی) گفت: فرا رسیدن سالروز حماسه‌ با شکوه نهم دی ماه را گرامی می‌دارم؛ در این روز باری دیگر ثابت شد که مردم، پشتوانه‌ نظام اسلامی برای غلبه بر طراحی‌های دشمنان هستند و اتحاد و همدلی مردم، کشور را در مشکلات، سختی‌ها و فتنه‌ها نجات می‌دهد؛ اتحاد و بصیرت مردم همواره قدرت‌آفرین است و حماسه‌ی نهم دی ماه نشان داد که مردم چگونه با بصیرت و آگاهی عمیق خود اجازه‌ برهم زدن امنیت و آرامش کشور را به کسی نمی‌دهند.

وی اظهار کرد: مشارکت مردم همواره گره‌گشاست و یکی از مهم‌ترین مظاهر اتحاد و مشارکت ملی و تعیین سرنوشت کشور، انتخابات پرشور و صندوق رای است که جمهوریت و اسلامیت نظام به آن متکی است.

قالیباف ادامه داد: از همین روست که رهبر معظم انقلاب  بر ضرورت برگزاری انتخابات با مشارکت بالا  تاکید می‌کنند؛ هر کسی که ثبات را بر هرج و مرج و آرامش را بر پریشانی ترجیح می‌دهد باید در راه افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کند؛  اصل اساسی و اولویت اول، برای تمامی فعالان و گروه‌های سیاسی باید مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشد.

رئیس مجلس اظهار کرد: لازم است در اینجا شهادت برادر مجاهد و مخلص  شهید سید رضی موسوی را به رهبر معظم انقلاب، عموم‌ ملت ایران  و خصوصا خانواده فداکار و گران‌قدر ایشان تبریک و تسلیت عرض کرده و تاکید می‌کنم  هرگونه تعرض به فرماندهان یا زیرساخت‌های فیزیکی مقاومت برای آمریکا و صهیونیست‌ها  هزینه‌‌های هنگفتی در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: تصویب قانون دقیق برای مقابله با سوءرفتار علیه بانوان مطالبه‌ای است که رهبر معظم انقلاب نزدیک به سه دهه‌ پیش آن را مطرح کردند؛ با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در دیدار اقشار مختلف بانوان مبنی بر لزوم تصویب قوانین سخت برای حفظ امنیت و آرامش زنان در محیط جامعه و خانواده و پیشبرد قانونی که هم‌اکنون در دست بررسی مجلس است، مجلس شورای اسلامی خود را مکلف می‌داند تا به سرعت فرایند تصویب جزئیات این لایحه را به اتمام رساند. 

قالیباف تصریح کرد: تامین امنیت زنان در برابر هرگونه رفتار نادرست، آسیب‌زا و هرگونه بی‌حرمتی در محیط خانه، محیط کار و محیط جامعه هدف اصلی این لایحه است و تصویب آن گام بلندی در راستای تامین کرامت زنان و مادران ایرانی و افزایش رضایت و آرامش آنان خواهد بود.

رئیس مجلس گفت: لازم است به یک نکته مهم دربارهه آخرین وضعیت جنگ غزه اشاره کنم. صهیونیست‌ها در این مدت هرچه بیشتر جنایت کرده‌اند، به شکست نزدیک‌تر شده‌اند. همان‌طورکه رهبران دلیر مقاومت فلسطینی اعلام کرده‌اند هیچ نوعی از آتش‌بس موقت دیگر قابل پذیرش نیست و جنگ تنها زمانی می‌تواند پایان پیدا کند که تجاوز به‌طور دائم متوقف شده و تمام اسرای فلسطینی در ازای اسرای صهیونیست آزاد شوند.

برچسب ها: ۹دی ، صحن علنی مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سید رضی فرمانده مقاومت نبود چکار کردید برای انتقام خونش و ایجاد بازدارندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۰ دی ۱۴۰۲
برداشت من از این فرمایشات این است که حرفهای شما سرداران دلاور ، شعاری بیش نیست در مقابل عملکرددولت صیهونیست .
همه شما سرداران ازراه دور فقط فحش حواله اسرائیل میکنید وگرنه عکس العملی از شما ندیدیم که هیچ ، بلکه حس میشود جا هم خورده اید.
شایسته است که اکنون شما برادران سپاهی لباس رزم برتن کرده ، بروید به منطقه کاروزار، دماغ دشمن صیهونیست را برخاک بمالید.
ولی حس میکنم خوف ورتون داشت عزیز دلم . چرا که میدانیدافرادی چون من که قریب 38 ماه بهترین زمان عمرم(دوران جوانی) را در جبهه و جنگ گذرانده ایم دیگر در پشت سرتان نیستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سازمان ملل به وظایف خود درقبال ترور شهید سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» نایب رئیس حشد شعبی عمل کند.
سازمان ملل به وظایف خود درقبال ترور شهید سید رضی موسوی عمل کند.
آخرین اخبار