برپایی ۶ نمایشگاه به مناسبت هفته رشت

۶ نمایشگاه به مناسبت هفته رشت، همزمان با هفته مقاومت و سالروز عروج شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهر دائر شده است.

علی محجوب، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت گفت: به مناسبت هفته رشت، هفته مقاومت و همچنین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۶ نمایشگاه به طور همزمان در این شهر افتتاح شده است.

او برگزاری نمایشگاه تمبر و اسناد رشت، نمایشگاه بازآفرینی عکس‌های مفاخر رشت، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه حضور حاج قاسم در شهر رشت و گیلان، نمایشگاه صنایع دستی و نمایشگاه خانه‌های تاریخی شهر رشت را به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت اعلام کرد.

به گفته رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، نمایشگاه تمبر و اسناد این شهر با همکاری اداره کل پست گیلان در محل ساختمان تاریخی پست واقع در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب دائر است.

محجوب همچنین از افتتاح نمایشگاه بازآفرینی عکس‌های مفاخر رشت خبر داد و افزود: این نمایشگاه در راستای میراث تصویری چهره‌های ماندگار به تهیه کنندگی، طراحی و کارگردانی نادر معصومی برپا شده است.

او به افتتاح نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان رشت نیز اشاره و تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همزمان با هفته رشت در ساختمان فرهنگ و هنر دائر است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت همچنین گفت: نمایشگاه حضور حاج قاسم سلیمانی در شهر رشت و استان گیلان هم همزمان با هفته مقاومت و با همکاری اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران گیلان برپا شده است.

محجوب افزود: افتتاح خانه‌های تاریخی شهر رشت به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری و افتتاح نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌های هفته رشت است.

برپایی ۶ نمایشگاه به مناسبت هفته رشت

او تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند به صورت صبح و عصر از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

برپایی ۶ نمایشگاه به مناسبت هفته رشت

۶ تا ۱۲ دی ماه هفته رشت نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.