فرماندار کوهبنان:

شرکت در انتخابات ضامن امنیت نظام و انقلاب است

فرماندار کوهبنان گفت: شرکت در انتخابات ضامن امنیت نظام و انقلاب است و مردم با حضورشان کشور را بیمه و دشمنان را مایوس می‌کنند.

جلسه شورای فرهنگ عمومی کوهبنان با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، روسای ادارات ارشاد، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه کوهبنان در این نشست گفت: جا دارد روابط عمومی ادارات به مناسبت‌های ملی و مذهبی نسبت به نصب بنر اقدام کنند و به مناسبت‌ها آن طور که شایسته پرداخته شود.

وی افزود: در دهه مقاومت قرار داریم، جا دارد یاد و خاطره سردار دل‌ها فرمانده مخلصی که ضمن دفاع از ولایت در تمام عرصه‌ها خدمت رسان مردم بود را گرامی بداریم.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز با گرامیداشت روز بصیرت و پیوند امت با ولایت گفت: در اسفند ماه امسال انتخابات سرنوشت ساز و مهمی را در پیش رو داریم و وظیفه علما و روحانیت، نخبگان، فرهیختگان، فرهنگیان، کارکنان و در یک کلام تمام اقشار مردم حرکت در مسیر تبیین بیانات و گفتمان رهبر حکیم و عالی قدر انقلاب برای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

وی افزود: برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در راستای حمایت از آرمان‌های امام و شهیدان که همان آرمان‌های انبیا و اولیای الهی است همه بایستی تلاش کنیم.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: مردم در اسفند امسال بار دیگر حماسه می‌آفرینند و با حضور حداکثری خود در انتخابات دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس خواهند کرد.

وی ابراز داشت: شرکت در انتخابات ضامن امنیت نظام و انقلاب است؛ ضمن این‌که در انتخابات مردم در سرنوشت خودشان دخیل هستند و با حضورشان کشور را بیمه و دشمنان را مایوس می‌کنند.

توکلی بیان داشت: انتخابات روح تازه‌ای به جامعه می‌بخشد و فرصت مناسبی برای نشان دادن بلوغ سیاسی توأم با وفاداری نسبت به انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا است.

وی گفت: در راستای انتخابات مهم اسفند ماه، بایستی تمام مسئولان و متنفذانی که می‌توانند اصول چهارگانه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را در انتخابات تأمین کنند تا شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در کنار صندوق‌های رای باشیم.

فرماندار کوهبنان با استناد به منویات امامین انقلاب افزود: مجلس به عنوان نهاد قانون گذار و نظارتی در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت خاصی برخوردار است و چراغ هدایت ملت و دولت را به دست دارد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن برای کاهش مشارکت مردم از ماه‌ها قبل با سیاه‌نمایی، دروغ پردازی و تخریب چهره‌های شاخص در فضای مجازی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

روح الله ابراهیمی افزود: در هفته مقاومت همه باید پای کار باشند در برنامه های شهرستان همگان مشارکت و حضور داشته باشند.

وی بیان داشت: سردار دل‌ها بیش از ۴۰ سال از عمر شریف خود را برای خدمت به مردم در طبق اخلاص گذاشت و در تمام حوادث حضور پررنگ و ستودنی داشت.

سید ابوحامد گفت: جا دارد برنامه‌های سالگرد سردار دل‌ها به صورت مردمی برگزار شود؛ در حالی که اصلی‌ترین برنامه مربوط به کمیته مساجد است که میز خدمت و محفل انس با قران در راس برنامه هاست.

 

وی افزود: نه کمیته در ستاد مردمی هفته مقاومت فعالیت دارند که در هفته مقاومت برنامه‌های متعددی اجرا خواهند کرد.

برچسب ها: حماسه 9 دی ، روز بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار