اجرای تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در مناطق کم برخوردار

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جمع مادران و کودکان البرزی رفت.

زینب عاشری گفت: این کانون به منظور اجرای عدالت فرهنگی با تماشاخانه سیار به مناطق کم برخوردار و یا مناطقی که بی بهره از وجود کانون‌های پرورش فکری هستند حضور می‌یابد.
 
وی حضور این تماشاخانه در البرز را به مدت پنج روز عنوان کرد و اظهار کرد: به همین منظور همایش مادر کودکی را با حضور تماشاخانه سیار به نام مادران قاسم پرور و فرزندان حاج قاسم برگزار می‌کنیم که امروز در نخستین روز از اجرای این همایش تماشاخانه به دبستان شهدای غزه شهرستان فردیس آمده است.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با اشاره به هفته بصیرت گفت: برهمین اساس یک برنامه با پیوند فرهنگی با نمایش ماجرای گله من به کارگردانی «امیرمحمد انصافی» برای مادران و کودکان اجرا می‌شود.
 
عاشری با اشاره به اینکه تا سیزدهم دی ماه روزی ۲ بار در هر محله اجرا خواهیم داشت، افزود: تماشاخانه سیار در شهرستان فردیس، مشکین دشت، سهرابیه، چهارباغ، منطقه حصار، اسلام آباد و محمدشهر اجرای برنامه دارد.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.