اجرای تئاتر عاشقانه عامدانه قاتلانه در بروجن

نمایش عاشقانه، عامدانه، قاتلانه به کارگردانی حسین وکیلی در بروجن به اجرای عمومی رفته است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن گفت: گروه نمایش هی‌جار این شهرستان که نمایش «عاشقانه، عامدانه، قاتلانه» را در دست کار دارد پس از کسب موفقیت در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی، اجرای عمومی این نمایش را در پلاتوی شماره یک فرهنگسرای بروجن آغاز کرده است.

احمد مردانی افزود: این نمایش در سه قسمت، داستان چهار قتل را روایت می‌کند که زنان نقش اصلی در شکل‌گیری آن داشته‌اند، داستانی که به نوعی نمایشگر دردها، رنج‌ها و مشکلات اجتماعی زنان جامعه امروز است.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه حسین وکیلی تصویری جدید از نوشته ساناز بیان را به روی صحنه برده است، گفت: حکیمه ایدر، مهلا رضایی و آویسا کارپرداز به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

مردانی یادآور شد: این نمایش علاوه بر کسب جایگاه دوم نمایش‌های برتر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی توانست جوایز متعدد دیگری همچون مقام دوم بهترین کارگردانی، مقام سوم بهترین بازیگری زن و یک عنوان شایسته تقدیر در بخش بازیگری زن را هم به دست آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن افزود: هانیه ایدر و امین جعفری به عنوان دستیار کارگردان، مهسا ذوالفقاری منشی صحنه، شقایق شیروانی مجری افکت، مجتبی کردیان و آرش خسروپناه طراحان نور، مهرداد کردیان طراح صحنه و بروشور و دراماتورژ، امید مسروری دستیار تولید، زهرا فیاضی روابط عمومی و امید مردانی به عنوان سرپرست گروه در تولید اثر هنری همکاری دارند.

وی گفت: علاقه‌مندان به تئاتر می‌توانند تا دهم دی هر شب از ساعت ۲۰ در پلاتوی شماره یک فرهنگسرای بروجن به تماشای «عاشقانه، عامدانه، قاتلانه» بنشینند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار