دیدار صمیمانه نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با مردم محله محمود آباد

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با همراهی جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستان با اهالی محله محمودآباد یزد دیدار و گفتگو کرد.

محمد صالح جوکار در حاشیه دیدار با مردم محله محمود آباد، گفت: در بخش اول این دیدار شهروندان به بیان مشکلات محلی و فردی خود در حوزه‌های مختلف پرداختند و در بخش دوم این دیدار نیز مشکلات مطرح شده مردم مورد بررسی قرار گرفت.

جوکار افزود: این محله قدیمی بیش از دویست و پنجاه سال قدمت دارد، لذا از مشکلات عمده آن دسترسی‌های محلی بوده چراکه بخشی از این محله بدلیل داشتن بافتی فرسوده، دسترسی‌ها را برای مردم سخت نموده است.

جوکار اظهار داشت: طرح بازآفرینی نیز هنوز برای منطقه آماده نشده که راه و شهرسازی با کمک شهرداری این طرح را برای ایجاد شبکه دسترسی‌ها ایجاد خواهد نمود تا حتی این محله برای خانه سازی نیز مهیا گردد. 

او افزود: در خصوص بلوار‌ها و خیابان‌ها که نیاز به آزادسازی دارند نیز مقرر شد شهرداری بر اساس مبایع نامه‌های مردم، بخشی از آن‌ها را تا پایان امسال و بخشی دیگر را تا ابتدای سال آینده آزاد سازی کند.

جوکار در خصوص ایجاد فضا‌هایی همچون پارک و فضای سبز نیز گفت: زمینی در محله محمود آباد وجود دارد که مقرر گردید شهرداری این زمین را آماده سازی و به عنوان پارک در اختیار مردم محله قرار دهد.

جوکار گفت: در خصوص تقاطع بلوار جمهوری با محمود آباد هم چندین طرح تا کنون تهیه شده ولیکن به دلیل وجود برخی زیرساخت‌ها تا الان عملیاتی نشده و قرار شد مجددا هماهنگی لازم برای مشاوری جهت تهیه طرح جدید صورت گیرد تا در سال ۴۰۳ این کار عملیاتی شود. 

او افزود: در حوزه ورزش و جوانان هم تصمیمات خوبی در خصوص اختصاص اقلامی برای محله گرفته شد و قرار بر این شد تا اعتباری هم از محل بازآفرینی تبصره یازده قانون بودجه از طرف فرمانداری برای این محله در نظر گرفته و ارائه شود.

جوکار یادآور شد: در این جلسه ما مجموعا سیزده مصوبه داشتیم که اجرای آن‌ها اعم از دسترسی ها، روشنایی و نور کافی محله، آسفالت کوچه‌ها و معابر و همچنین ایجاد فضای سبز و پارک‌ها بخشی از آنهاست که ان شاءالله تامین خواهد شد.

او تاکید کرد: حضور مسئولین در جلسات اینچنینی آنهم در روز‌های تعطیل، قطعا باعث دلگرمی و امیدآفراینی برای مردم خواهد بود چراکه مردم داری رکن اصلی مسئولین و مدیران نظام اسلامی بوده و تبلور آن را در این جلسات با حضور پرشور اقشار مختلف مردمی مشهود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار