همراه با مردم انقلابی استان در برنامه‌های ۹ دی در شبکه قزوین

صداوسیمای مرکز قزوین سالروز حماسه ۹ دی ماه را به صورت ویژه‌ای در برنامه‌های خود پوشش می‌دهد.

علی رحیمی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مرکز قزوین در حوزه سیما علاوه بر پوشش زنده مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ساعت ۱۰ صبح، با برنامه‌های «صبح بخیر قزوین» ، «رنگ زندگی» ، «تا آسمان»، «مسابقه تلفنی»  و برنامه شبانگاهی «رسام»  رویکردی فعال و پویا نسبت به این مناسبت اتخاذ خواهد کرد.

رحیمی افزود: این برنامه‌ها با رویکردی بصیرت محورانه و به منظور آگاهی بخشی به مردم از ابعاد و زوایای فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و همچنین عزم و اراده‌ی ملت انقلابی ایران در برخورد با این توطئه‌های شوم از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شوند.

وی تصریح کرد: تامین سیما هم با فیلم ها‌ی سینمایی «مسیر روشن» و «فاصله کانونی» جمعه و شنبه ساعت ۲۳:۳۰، مستند‌های «گسست»، «برادرانه» و «غبار»، فیلم داستانی «لکه» شنبه ساعت ۱۳، همچنین میان برنامه‌ها و نماهنگ‌های ویژه با محتوای کلام رهبری، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم میهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

رحیمی بیان داشت: در حوزه ی صدا هم رادیو قزوین با برنامه‌های «زندگی سلام»، «دیماج»، «شب نشینی»، «نمایش کوتاه» و «انعکاس راهپیمایی مردمی» بصورت زنده راس ساعت ۹:۳۰ صبح به این موضوع می‌پردازد.

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین خاطر نشان کرد: تامین صدای مرکز قزوین هم با آنونس‌های رادیویی، «موسیقی با کلام»، میان برنامه‌های «نشان راه»، «جرعه‌ای از دریا»، «بصیرت»، «سخنرانی» و یوم الله ۹ دی ماه راه به صورت برجسته‌ای در برنامه‌های رادیو قزوین منعکس می‌کند.

وی اظهارداشت: خبر مرکز قزوین هم علاوه بر پوشش رویداد‌های یوم الله ۹ دی گزارش‌های خبری و تولیدی از این روز تاریخی تولید و در برنامه‌های ویژه خود هم به این مناسبت خواهد پرداخت.

رحیمی گفت: در حوزه‌ی فضای مجازی هم صداوسیمای مرکز قزوین علاوه بر اطلاع رسانی اخبار، رویدادها، مراسم و برنامه‌های مرکز و استان در خبرگزاری، سایت و شبکه‌های اجتماعی و همچنین معرفی کتب و نظرات مخاطبان، با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی، وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌های مرکز را معرفی، بسته‌های صوتی و تصویری و نماهنگ‌های حماسی با موضوع و محتوای مرتبط با ۹ دی را در این فضا منتشر می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.