فرمانده سپاه روح‌الله:

مکتب شهید سلیمانی تاریخ ساز است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، مکتب شهید سلیمانی را برخواسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت بیان کرد و گفت: این مکتب تاریخ ساز، عزت بخش و افتخار آفرین است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله روز جمعه در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در خمین افزود: مکتب حاج قاسم می‌تواند نسل‌های آینده را در دامان خود پرورش دهد و امروز بسیاری از افراد تحت تاثیر این مکتب قرار گرفتند و رشد کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام شهید والامقام سید رضی موسوی یار و همرزم دیرین شهید قدس، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: سردار موسوی که از یادگاران پر افتخار دفاع مقدس، فرمانده‌ای شجاع و خستگی ناپذیر بود حیات خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب گذراند و در میدان‌های نبرد گمنامانه و مخلصانه تلاش کرد و سرانجام سربلند به آرزوی دیرینه خود رسید.

وی افزود: شهید موسوی نقش موثر و تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت جبهه مقاومت و پیروزی‌های آن داشت و این اقدام تروریستی نشان از عجز دشمنان در برابر رویارویی با رزمندگان مقاومت است و نه تنها خللی در مسیر جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند بلکه این‌گونه جنایت‌ها بدون تردید بی‌پاسخ نخواهد ماند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک استراتژیک بزرگ بود و جاذبه بی‌نظیری در میان امت اسلام و دافعه‌ای بزرگتر در برابر دشمنان داشت، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جهان اسلام و یک فقیه جامع الشرایط از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب، بسیار قابل توجه است که باید به آن توجه داشت.

وی گفت: اگر امروز معادلات با محوریت انقلاب اسلامی و گفتمان امامین انقلاب تعریف می‌شود به برکت مجاهدت‌های شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او همچون سید رضی موسوی است چراکه حاج قاسم در جهان اسلام و در بین ملت‌ها امت سازی کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: شهید سلیمانی با الگوگیری از مکتب امامین انقلاب و راه اندازی بسیج مردمی در منطقه ظرفیت‌های مختلف در کشور‌ها را برای دفاع از اسلام پای کار آورد و حاج قاسم از ارکان اساسی مقابله با نقشه‌ها و راهبرد‌های استکبار جهانی در منطقه بود.

سردار کریمی، شخصیت کامل و الهام بخش شهید سلیمانی را برگرفته از تربیت فاطمی، فرهنگ علوی و عمل حسینی و عاشورایی عنوان کرد و افزود: ایمان واقعی به خدا، بصیرت، دشمن شناسی، مردم دوستی، خدمت صادقانه به مردم و دشمن ستیزی از فاکتور‌های مهم مکتب شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: شهادت شهید سلیمانی طوفان بزرگی در بین ملت‌های آزادیخواه به پا کرد و امت‌ها را در نقاط مختلف جهان بیدار و آگاه کرد و امروز به برکت مکتب شهید سلیمانی جبهه مقاومت روز به روز بالنده‌تر و با قوت‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.