تلاش سپاهان برای میزبانی از الهلال در اصفهان

مسئولان سپاهان، تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تلاش‌های خود را برای انجام مقدمات میزبانی دوباره در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز کرده‌اند.

درباره میزبانی سپاهان در اصفهان یا تهران علامت سؤال وجود دارد. کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳۱ روز بعد از دیدار برگزار نشده سپاهان - الاتحاد رأی مربوط به این دیدار را صادر کرد که سپاهان به محرومیت از بازی در ورزشگاه نقش جهان محکوم شد. 

بعد از مرحله گروهی و برگزاری مسابقات در تهران، سپاهان محرومیت دو جلسه‌ای خود را طی کرد و در ورزشگاه آزادی به مصاف رقبای خود رفت.

با این وجود در بند ششم حکم مذکور آمده است: مطابق تبصره‌های ۳۴.۱ و ۳۴.۳ آیین‌نامه انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، اجرای محرومیت مربوط به سومین بازی از سه بازی مذکور در بند پنج، برای یک دوره سه ساله به حالت تعلیق درآمد.

 مسئولان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تلاش‌های خود را برای انجام مقدمات میزبانی دوباره در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز کرده‌اند و باید دید سپاهان می‌تواند در اصفهان پذیرای الهلال باشد یا اینکه در ورزشگاه آزادی میزبان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۷ دی ۱۴۰۲
با اینهمه توطئه‌ بر علیه سپاهان مشخصه که نمی تونن نتیجه ای بگیرن.... این همه تهاجم بر علیه یک تیم بی سابقه است. البته دلایل اون معلومه.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۴۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
جا به جا شد
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۸:۴۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
گذاشتن سردیس از اول اشتباه بوده . هر کاری در جایگاه خودش باید انجام داد . در ورزشگاهی که در هر بازی یک سری از تماشاچیان هر کدام از تیم‌ها ناراحت از باخت تیمشان هستند جهت تخلیه خشم خود دست به هر کاری می‌زنند چه شعارهای بد و چه پرتاب اشیا به سمت زمین .پس اگر هرچه زودتر مکان سردیس جابه جا شود دیگر شاهد اهانت به سردار سلیمانی نخواهیم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
یعنی تندیس برداشته شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
باید سردیس سردار دلها جابجا بشه که شدنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۷ دی ۱۴۰۲
مگه آیه قرآن بوده که نمیشه تغییرش داد؟ خب بذارن یه جای دیگه مگه چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۷ دی ۱۴۰۲
ما هم سردار سلیمانی رو دوست داریم اما تغییر جای یادمان ایشون هیچ ایرادی نداره و فقط بهونه رو از مخالفین داخلی و خارجی میگیره
آخرین اخبار