نامه‌های دمشق به سازمان ملل و شورای امنیت

سوریه در دو نامه جداگانه از سازمان ملل و شورای امنیت خواست مسئولیت خود را برعهده بگیرند و از قصد تل‌آویو برای به آتش کشیدن منطقه جلوگیری کنند.

سوریه از دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت خواست تا مسئولیت پایان دادن به سیاست‌های تهاجمی رژیم صهیونیستی را که تهدیدی برای شعله‌ور شدن منطقه و سوق دادن آن به سوی تشدید تنش همه جانبه است، بر عهده بگیرند.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه در دو نامه مشابه خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت حمله نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی که در اطراف شهر دمشق به وقوع پیوست را محکوم کرد.

در نامه‌های وزارت خارجه سوریه آمده است: نیرو‌های اشغالگر اسرائیل در ساعت ۱۶:۲۰ عصر دوشنبه گذشته حمله‌ای از سمت جولان اشغالی انجام دادند و اطراف شهر دمشق هدف قرار گرفت که منجر به شهادت مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران در دمشق جناب آقای رضی موسوی شد که نقض آشکار کنوانسیون وین در مورد روابط دیپلماتیک است.

این وزارتخانه افزود: این تجاوز خطرناک اسرائیل به حاکمیت سرزمین‌های سوریه در چارچوب تلاش‌های مقامات اشغالگر برای گسترش و تشدید تجاوزات خود در منطقه و سرپوش گذاشتن بر جنایات جنگی، نسل‌کشی، جنایات علیه بشریت و کشتار‌های وحشیانه که به طور روزانه علیه مردم بی دفاع فلسطین انجام می‌گیرد و برای فرار از شکست آن‌ها در برابر اراده و عزم مردم فلسطین است.

 وزارت خارجه سوریه ادامه داد: جمهوری عربی سوریه به حق مسلم خود برای دفاع از حاکمیت، استقلال، یکپارچگی و تمامیت ارضی خود که در ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد تایید شده است، پایبند است و تاکید می‌کند که حملات هیستریک اسرائیل مانع از آن نخواهد شد.

این وزارتخانه در پایان نامه‌های خود نوشت: سوریه از شورای امنیت می‌خواهد که مسئولیت‌های خود را در پایان دادن به سیاست‌های تجاوزکارانه اسرائیل که تهدیدی برای شعله‌ور کردن منطقه و سوق دادن آن به سوی تشدید تنش همه‌جانبه است که صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را تهدید می‌کند، بپذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شورای امنیت باید اصلاح شود
۱۹:۴۸ ۰۷ دی ۱۴۰۲
شورای امنیت باید اصلاح شود
Iran (Islamic Republic of)
در پاسخ به نامه‌های دمشق به سازمان ملل و شورای امنیت
۱۹:۴۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به نامه‌های دمشق به سازمان ملل و شورای امنیت
سوال اینجاست که سوریه از سال 2011 تاکنون علیه آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و هم تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه ، اسرائیل و مزدورانشان از سازمان ملل خیانتکار و هم شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار بیش از هزاران بار اعتراض و شکایت کرده است ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون بررسی و رسیدگی نکرده اند، هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، از سال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
پس برای همه مردم دنیا مشخص و روشن است که در سازمان ملل، شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکنون قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است.
و این در حالی است که دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت سازمان ملل از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی تروریست ها و حامیانش در سوریه بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۵۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا گروسی بی ادب تاکنون درباره سلاح هسته‌ای رژیم صهیونیستی هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
اسرائیل به همراه آمریکا هر 10 دقیقه جان یک کودک فلسطینی را می‌گیرد
۱۵:۴۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
اسرائیل به همراه آمریکا هر 10 دقیقه جان یک کودک فلسطینی را می‌گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۷ دی ۱۴۰۲
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
اهداف صهیونیست ها از ترور شهید سیدرضی موسوی از دید حسین طائب | مواظب باشیم اسرائیل با این ترور موجب تغییر زمین بازی در منطقه نشود
رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های میدانی خود در پی آن است که تصویرسازی جدیدی از تحولات منطقه ارائه کند، باید مراقب باشیم که خلق تصویر جدید باعث سؤال‌های فرعی و تغییر زمین بازی در منطقه نشود.
ما در جنگ ۳ سطح راهبرد، عملیات و تاکتیک داریم و امروز باید در سطح راهبردی معین کنیم که در نقشه منطقه‌ای و جهانی چه‌اتفاقی در حال وقوع است.
اسرائیلی‌ها در سطح راهبردی به‌دنبال این بودند که در جنگ امنیتی با ایران و جنگ نظامی در پیرامون خودشان، تحرکات فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی را سرکوب کنند.
اما آنچه در صحنه میدانی اتفاق افتاد این بود که حماس شروع‌کننده یک عملیات پیش‌دستانه بود و متعاقب آن سایر محور مقاومت جنگ پدافندی علیه رژیم صهیونیستی را تبدیل به یک تهاجم و حرکت آفندی کردند.
خون کودکان مظلوم غزه اثر خود را در افکار عمومی دنیا گذاشته است. زمانی آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که با عناوینی چون حقوق بشر می‌توانند ارزش‌های اسلامی را به چالش بکشند اما امروز این ملت مظلوم فلسطین است که با مقاومت مثال‌زدنی خود ارزش‌های آمریکایی را در سطح جهان به چالش کشیده‌ است.
یک زمانی آمریکایی‌ها می‌گفتند که "ما می‌خواهیم هژمون جهانی باشیم" و اسرائیل را نیز به‌عنوان هژمون منطقه‌ای تعریف می‌کردند اما امروز آنها در حال ارزیابی این مسئله هستند که تا کجا از موجودیت رژیم صهیونیستی در این جنگ حمایت و پشتیبانی کنند.
رژیم صهیونیستی در جریان این ۸۰ روز در سطح عملیاتی همه زرادخانه تولید سلاح خود را با ظرفیت کامل فعال کرده است و علاوه بر آن روزانه بیش از ۷۰ هواپیمای ترابری، پشتیبانی سلاح برای این رژیم را انجام می‌دهند، با وجود این، در برابر حماس و جهاد اسلامی که سلاح‌های خود را در تونل‌های زیرزمینی نوار غزه تولید می‌کنند عاجز شده و نتوانسته است در عملیات میدانی به پیروزی برسد.
امروز حتی کشتار دسته‌جمعی در غزه نیز برای رژیم صهیونیستی آورده‌ای جز تصویرسازی منفی در افکار عمومی دنیا نداشته است، به همین جهت مجبور شده است با هدف خلق تصویری جدید، دست به ترور شهید موسوی به‌عنوان یکی از مستشاران نظامی ایران در سوریه بزند.
ملت ایران و نخبگان ما باید مراقب باشند که خلق تصویر جدید باعث سؤال‌های فرعی و تغییر زمین بازی در منطقه نشود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۴۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دستیابی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سلاح هسته ای، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است.

سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دستیابی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سلاح هسته ای، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است.

سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دستیابی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سلاح هسته ای، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۸ ۰۷ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو و جوابگو باشد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۸ ۰۷ دی ۱۴۰۲
دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۷ ۰۷ دی ۱۴۰۲
غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟ کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۲ ۰۷ دی ۱۴۰۲
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) بود که سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» نایب رئیس حشد شعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسیدند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
اسرائیل جنایتکار به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد.
در این مدت 82 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 2.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.

شمار شهدای غزه به 21 هزار و 532 نفر رسید جنگ تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت دلیل کشتار خبرنگاران، دیده نشدن جنایات وحشیانه‌ صهیونیست هاست جنگ را تا نابودی اسرائیل ادامه می‌دهیم.
اسرائیل بزرگترین خطر برای منطقه خاورمیانه و جهان است و از سال 1917 تاکنون هم برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا عربستان سعودی جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا امارات جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اردن جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا ترکیه جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا باکو جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا مصر جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
آمریکا تروریست، در غزه نسل‌کشی می‌کند.
اسرائیل تروریست، در غزه نسل‌کشی می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
برابر آمریکا و ناقضان حقوق بشر خواهیم ایستاد
۱۵:۱۹ ۰۷ دی ۱۴۰۲
برابر آمریکا و ناقضان حقوق بشر خواهیم ایستاد
کشورهای غربی به بهانه آزادی اندیشه، اقدامات ضد اسلامی را مشروع، تأیید و تشویق کردند.
اسلام‌هراسی و بیگانه‌ستیزی که جوامع غربی را مانند یک گیاه سمی در برگرفته، یکی از بزرگترین تهدیدات علیه حقوق بشر به شمار می‌رود.
بدون ‌تردید مسلمانان به عنوان اکثریت مهاجران، بیشترین آسیب را از بیگانه‌هراسی، نژادپرستی و فاشیسم متحمل می‌شوند.
هم اکنون به شکل آشکاری شاهد زیر پا گذاشته شدن منشور جهانی حقوق بشر در غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین هستیم.
متاسفانه پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه برخلاف نظر دیگر اعضای شورای امنیت تنها با رای منفی آمریکا رد شد. آیا چنین عدالتی ممکن است؟
اسرائیل حمایت نامحدودی از غرب دریافت می‌کند، ظلم می‌کند و قتل‌عام‌هایی انجام می‌دهد که مایه ننگ بشریت است.
واشنگتن از اسرائیل حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کند و ما در مقابل آمریکا و همه کشورهایی که حقوق بشر را نقض می‌کنند، خواهیم ایستاد.
Iran (Islamic Republic of)
حامیان تروریسم،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
۱۵:۱۳ ۰۷ دی ۱۴۰۲
برخی کشورهای اروپایی حامی تروریسم اکنون گرفتار این پدیده شده‌اند
که برخی کشورهای اروپایی حامی تروریسم تکفیری امروز خودشان دچار این پدیده شده اند.
که برخی کشورهای اروپایی در حمایت از تروریسم تکفیری نقش داشته اند و امروز تروریسم به خودشان بازگشته است.
برخی از کشورهای اروپایی با صادر نمودن تروریسم به سوریه از ابتدا در ریختن خون مردم سوریه مشارکت داشتند. این کشورها از تروریست ها با نام مبارزان جهادی یاد می کردند و الان که تروریسم به خودشان بازگشته و حملات تروریستی متوجه شهرهایشان شده است نام آنها را به تروریست ها تغییر داده اند.
رژیم صهیونیستی به بازداشت ظالمانه شهروندان سوری و سرقت منابع طبیعی جولان اشغالی ادامه می دهد و تمام قوانین بین المللی را نادیده گرفته است.

حامیان داعش خود گرفتار این گروه تروریستی شده‌اند/ عراق و سوریه درخط مقدم مبارزه با تروریسم
کسانی که حامی داعش بودند امروز خود گرفتار این گروه تروریستی شده اند.

حامیان تروریسم،گرفتار تروریست‌های خود ساخته شده‌اند
این اتفاقات نشان داد که کشورهایی که پشت صحنه تروریست خاورمیانه بودند اکنون گرفتار همان تروریست ها شده اند.

آمریکا جنایتکار همچنان بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.
اروپا جنایتکار همچنان بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۱۳ ۰۷ دی ۱۴۰۲
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.

دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در انگلیس و لندن و بریتانیا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۱۲ ۰۷ دی ۱۴۰۲
پایگاه نیرو‌های امریکایی در نزدیکی فرودگاه بین المللی اربیل غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
نیرو‌های امریکایی حق حضور در نزدیکی فرودگاه بین المللی اربیل را ندارند.
مقر آمریکایی‌ها در فرودگاه اربیل 100 درصد فقط به خاطر حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، پ.ک.ک، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۱۲ ۰۷ دی ۱۴۰۲
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۱۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۱۱ ۰۷ دی ۱۴۰۲
جنایت های اسرائیل، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در جنگ غزه در این مدت 82 روز به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و اهانت و خیانت سران کشورهای شورای‌همکاری خلیج‌فارس بوده است.
اسرائیل جنایتکاراز تسلیحات ساخت آمریکا جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است. اسرائیل جنایتکار از تسلیحات ساخت انگلیس جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است.
اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۰۸ ۰۷ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت سازمان ملل از سال 2011 تاکنون شریک جرم اتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی تروریست ها و حامیانش در سوریه بودن و هنوز هم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ترور شهید سردار رضی نقض قوانین بین المللی و جنایت جنگی است
۱۵:۰۲ ۰۷ دی ۱۴۰۲
ترور شهید سردار رضی نقض قوانین بین المللی و جنایت جنگی است اسرائیل جنایتکار قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد. از این اقدامات جنایتکارانه روشن می شود که رژیم صهیونیستی از ترس و وحشت دست به چنین جنایات جنگی زده است. حمله هوایی رژیم غاصب صهیونیستی در دمشق حمله به حاکمیت داخلی سوریه است و عواقب ناگزیری در پی خواهد داشت. سردار شهید رضی موسوی در حمله موشکی به منزلی به شهادت رسید. وی به عنوان دیپلمات و سرکنسول دوم سفارت ایران در سوریه بود. وی گذرنامه دیپلماتیک داشت، حمله به وی نقض فاحش کنوانسیون های بین المللی ۱۹۶۱ و ۱۹۷۳ و جنایات جنگی است. اسرائیل جنایتکار قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد. از این اقدامات جنایتکارانه روشن می شود که رژیم صهیونیستی از ترس و وحشت دست به چنین جنایات جنگی زده است. این حمله همچنین نقض کامل حاکمیت سوریه نیز است زیرا وظیفه کشور میزبان حفاظت از دیپلمات ها است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
شورای بی امنیت وسازمان تروریستی ملل متحد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجی
۱۴:۴۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
رژیم کودک کش واربابانش فقط حرف زورواسلحه میفهمند نه نامه فدایت شوم درودبرشیرمردان یمن که انفعال ایران و سوریه رایک تنه به جان خریدن یمن همان است که کشورهای مقاومت نبودنش را احساس میکردم استفاده از زور دربرابر متجاوز
آخرین اخبار