بهره برداری از طرح آبرسانی پایدار به فرخشهر

آبرسانی پایدار به شهر فرخشهر با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری از خط انتقال بن بروجن برای آب شرب مردم شهرستان فرخشهر و بن گفت: این شبکه فرعی به طول یک و نیم کیلومتر آب پایدار را از شبکه اصلی طرح انتقال به نیمی از جمعیت استان به مخزن دو هزار متر مکعبی فرخشهر انتقال می‌دهد.

وی افزود: طرح آبرسانی به نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری شامل ۱۳ شهر و ۱۳ روستا است و با اجرا و بهره‌برداری از طرح بزرگ آبرسانی به نیمی از جمعیت استان آب به مخازن شهر‌های شهرکرد، هفشجان، طاقانک، بروجن، سفیددشت، فرادنبه و نقنه، شبکه آب شرب بن و بروجن بهره‌مند شدند.


بیشتر بخوانید


کریمی اضافه کرد: با اجرای این طرح، مشکل کم‌آبی رفع و باعث بهبود کمی و کیفی آب در این دو شهر خواهد شد و مردم می‌توانند از آب با کیفیت و پایدار برای مصارف شرب استفاده کنند.

وی ادامه داد: خروجی این شبکه آبرسانی برای فرخشهر ۹۰ لیتر برثانیه است و برای اجرای آن ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت آب منطقه‌ای استان هزینه شده است.

کریمی گفت: از مزایای این طرح شامل، رفع مشکل کم‌آبی در دو شهر فرخشهر و بن، بهبود کیفیت آب آشامیدنی، افزایش بهداشت و سلامت مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار