مدیرعامل آبفای کشور خبر داد

پایان امسال موعد بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب آبادان

آقای امینی گفت : یکی از مجهزترین تصفیه خانه های فاضلاب کشور تا پایان امسال در آبادان به بهره برداری می رسد.

هاشم امینی مدیر عامل آبفا کشور  در سفر به آبادان گفت: یکی از مجهزترین و بروزترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور در شهرستان آبادان در حال ساخت و روند تکمیلی آن در حال انجام است و در تلاش هستیم تا پایان امسال این تصفیه‌خانه را افتتاح کنیم.

به گفته او یکی از مجهزترین و به‌روزترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور در شهرستان آبادان در حال ساخت و روند تکمیلی آن در حال انجام است و در تلاش هستیم تا پایان امسال این تصفیه‌خانه را افتتاح کنیم.

آقای امینی در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب آبادان افزود: خدمت به مردم آبادان و خرمشهر در دستور کار وزارت نیروست که این توجه، نگاه ویژه وزیر نیرو و دولت سیزدهم را به این خطه نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در بحث تامین آب و مشکلات فاضلاب این شهرستان گفت: تامین آب شرب با کیفیت در خوزستان از اولویت‌های وزارت نیرو به شمار می‌رود و برای حل مشکلات آب و فاضلاب بدون وقفه تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های فاضلاب به‌ویژه استفاده از ماده ۵۶ فاینانس و تکمیل شبکه فاضلاب در برنامه توسعه، گفت: قرارگاه خاتم الانبیا باقی‌مانده پروژه فاضلاب خرمشهر و آبادان از طریق تهاتر نفت تا سقف ۴۲۰۰ میلیارد تومان که ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای خرمشهر و ۲۴۰۰ میلیارد تومان برای آبادان است را اجرایی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی ابادانی
۰۰:۵۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
این طرح ها باید چند سال قبل در ابادان اجرایی میشد که شاهد اینهمه مشکلات زیست محیطی و نبود فضای سبز مناسب و مهاجرت معکوس از آبادان نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
علی ابادانی
۰۰:۵۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
این طرح های باید چندسال قبل در آبادان اجرایی میشد که شاهد اینهمه مشکلات زیست میحطی و نبود فضای سبز مناسب و مهاجرت معکسوس از آبادان نبودیم