رنجش معلم‌های جدیدالورود از پرداخت هزینه دوره آموزش ضمن خدمت

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از دریافت هزینه دوره آموزش ضمن خدمت برای معلم‌های جدیدالورود گلایه کرد.

آموزش و پرورش برای معلمانی که به تازگی استخدام شده اند، یک دوره آموزش ضمن خدمت برای آنها برگزار کرده است. اما هزینه این دوره آموزشی را از معلمان دریافت می کند این موضوع آنها را گلایه مند کرده است به گفته شهروندخبرنگار ما قیمت این دوره مبلغ پنج میلیون و چهارصد میلیون تومان است و حضور آن‌ها در این دوره اجباری است.

این موضوع با توجه به شرایط اقتصادی و حقوق کم معلمان جدیدالورود برای آنها دردسرساز شده ست به همین جهت با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام خدمت شما و همکاران پرتلاش، بنده از پذیرفته شدگان ماده ۲۸ استخدامی آموزش و پرورش هستم این سازمان دوره‌هایی را به عنوان آموزش نیرو‌های جدید الورود ترتیب داده و مبلغ این دوره‌ها پنج میلیون و چهارصد هزار تومان است و تصریح کرده اند که هر کس در این دوره‌ها شرکت نکند رابطه استخدامی اش لغو می‌شود ما حقوقمان هفت میلیون و نه صد هزار تومان است اما یک دوره اجباری با این هزینه در نظر گرفتند چرا آموزش و پرورش این هزینه‌ها را به معلمان تحمیل می‌کند؟ لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۷ دی ۱۴۰۲
لطفا درخصوص رتبه بتدی معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ پی گیری شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۷ دی ۱۴۰۲
برخی از معلمین بازنشسته سال ۴۰۰ مدارک درخصوص رتبه بندی در نیمه دوم ۱۴۰۰ را درسامانه ثبت ولی تاکنون که مدت زمانی از آن سپری گردیده احکام حقوقی آنان صورت نپذیرفته لطفا رسیدگی گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۷ دی ۱۴۰۲
سلام لطفا درمورد فرهنگیان بازنشسته مهر ماه ۱۴۰۰ که برابر مصوب مجلس از رتبه بندی بهره مند شده رسیدگی تا از احکام رتبه برخور دار گردند.
آخرین اخبار