تجمع دانش آموزی با عنوان فرزندان حاج قاسم برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری تجمع دانش‌آموزان پایه‌های پنجم تا هشتم با عنوان «فرزندان حاج قاسم» در روز پنج‌شنبه ۷ دی‌ماه جاری در این استان خبر داد.

محمدخلیل عسکری در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش استان با اشاره به در پیش‌رو بودن سالروز شهادت سردار دل‌ها گفت: با بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی و با دعوت از دانش‌آموزان پایه‌های پنجم، ششم، هفتم و هشتم تجمع «فرزندان حاج قاسم» همزمان با سراسر کشور در شیراز و مراکز شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

او با اشاره به جایگاه والای شهید سلیمانی ادامه داد: ضروری است سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب به دانش‌آموزان معرفی شود لذا اجتماع دانش‌آموزان با عنوان «فرزندان حاج قاسم» با چهار مشخصه منظم، باشکوه، حماسی و ایمن روز پنج‌شنبه، ۷ دی‌ماه برگزار شود.

عسکری ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، گفت: حضرت ام‌البنین (س) جایگاه رفیعی دارد و مادر علمدار رشید کربلا است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: به هر میزان که بتوانیم باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم چرا که کاری ارزشمند و دارای برکاتی در زندگی ما خواهد بود.

عسکری تصریح کرد: در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) از مادران و همسران شهدای فرهنگی استان فارس با حضور رؤسای ادارات آموزش و پرورش تجلیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.