کشف ۱۴ تن شن و ماسه بدون مجوز در کلاچای

فرمانده انتظامی رودسر از توقیف خودرو‌های حامل ۱۴ تن شن و ماسه بدون مجوز در کلاچای خبر داد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: ۱۴ تن شن و ماسه بدون مجوز در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه کامیون کمپرسی در بخش کلاچای این شهرستان کشف شد.

او با اشاره به برداشت بی‌رویه شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها که باعث تخریب محیط زیست و بروز مشکلات می‌شود، افزود: پلیس با افراد سودجو و فرصت‌طلب که برای رسیدن به منافع مادی خود به طبیعت و محیط زیست آسیب می‌زنند، به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

به گفته فرمانده انتظامی رودسر، مأموران انتظامی بخش کلاچای حین گشت‌زنی به ۲ دستگاه خودروی باری نیسان و یک دستگاه کامیون کمپرسی در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: پلیس در بازرسی از این خودروها، ۱۴ تن شن و ماسه رودخانه‌ای را که به صورت غیرمجاز برداشت شده بود، کشف کرد.

او از معرفی متهمان ۳۰، ۳۳ و ۳۶ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش تقریبی شن و ماسه کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.