امکان افزایش پرواز در فرودگاههای استان کرمان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: فرودگاههای استان کرمان ظرفیت برقراری پروازهای بیشتری را دارد.

علی بیگ‌زاده امروز سه‌شنبه ۵ دی ماه در پانزدهمین کارگاه آموزشی روسا و مسئولان روابط عمومی فرودگاه‌های سراسر کشور به میزبانی فرودگاه‌های استان کرمان گفت: روابط عمومی نقش بی‌بدیلی در تمام حوزه‌ها از جمله شرکت فرودگاه‌ها ایفا می‌کند و حلقه اتصالی بین جامعه و مدیریت مجموعه است.

وی بیان داشت: شرکت فرودگاه‌ها گام بزرگی در آموزش کارکنانش برداشته و می‌بینیم که در تمام حوزه‌های فرودگاهی به مقوله دانش‌افزایی توجه ویژه‌ای داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: استان کرمان با پنج فرودگاه فعال، مثل سایر استان‌ها به عنوان تسهیل کننده حمل و نقل مردم، نقش پررنگی را ایفا می‌کند.

رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ارتباط ویدئو کنفرانسی گفت: تمام فرودگاه‌های کشور در شرایط مطلوبی به سر می‌برند و آماده برقراری پرواز هستند، تمام زیرساخت‌های فرودگاهی به صورت مستمر در حال بروزرسانی است و این خدمات‌رسانی مداوم به مردم نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق به مردم است.

وی بیان کرد: روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها در عملیات اربعین به خوبی درخشید و در مدت زمان کوتاه توانست در فضاسازی فرودگاه‌ها و اطلاع‌رسانی، عملکرد قابل قبولی از خود ثبت کند.

نخجوانی افزود: مباحثی، چون اربعین، حج، عملیات زمستانی و عملیات نوروزی از اهمیت ویژه‌ای در شرکت فرودگاه‌ها برخوردار است و این نقش خطیر برعهده روابط عمومی است تا اقدامات انجام شده از سوی حوزه‌های مختلف ستادی و فرودگاهی را به نحو هنرمندانه به سمع و نظر مردم و نهاد‌های مربوطه برساند.

علی جزینی‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان هم با اشاره به وجود ظرفیت‌های فراوان استان از آمادگی برای انجام پرواز در طول شبانه‌روز خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای انجام پرواز‌های بیشتر نیز در فرودگاه‌های استان فراهم است.

وی روابط عمومی را حلقه ارتباطی بین مدیران و کارکنان و مدیران با مردم دانست.

برچسب ها: فرودگاه ، کارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار