معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مطرح کرد؛

افزایش ۱۰ برابری تولیدات هنری بنیاد شهید کشور

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم بزرگداشت روز تکریم از مادران و همسران شهدا در بیرجند از افزایش ۱۰ برابری تولیدات هنری بنیاد شهید نسبت به گذشته خبر داد.

 هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم بزرگداشت روز تکریم از مادران و همسران شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید سید رضی موسوی گفت: مادران و همسران شهدا مانند حضرت أم‌البنین (س) همواره و در همه شرایط از ولایت دفاع می‌کنند.

او با بیان این فرمایش مقام معظم رهبری که «اگر می‌خواهید شهید را به درستی معرفی کنید، سبک زندگی شهید و بستری که شهید در آن تربیت شده است را معرفی کنید»، افزود: فرزندان شهدا نعمت هستند و قدر این نعمات را باید به خوبی بدانیم.

هاشمی بیان کرد: تولیدات هنری بنیاد شهید با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، نسبت به گذشته ۱۰ برابر شده است و در یک سال ۱۰ فیلم سینمایی تولید می‌کنیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  با بیان اینکه هر سال یک گنگره برگزار می‌کنیم، اظهار کرد: زمینه تحول در فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید را با سپردن کار‌ها به تشکل‌های مردمی فراهم کرده‌ایم.

او با اشاره به اینکه تقویت فرزندان شهید از وظایف ما است عنوان کرد: امروز کشور بیش از هر روز دیگری به حضور مادران، همسران و فرزندان شهید نیاز دارد و همه موفقیت‌های نظام حاصل خون شهدا است.

هاشمی تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم تا مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: از خراسان جنوبی با توجه به دوری از میادین جنگ، بیشترین تعداد رزمندگان در دوران دفاع مقدس حضور پیدا کرده‌اند.

 نوفرستی افزود: خانواده‌های شهدا، ولی نعمتان ما هستند و ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام اوحدی نماینده ولی فقیه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: خداوند فرموده هرکس سبب رضایت و خشنودی خانواده شهدا شود، من هم از او راضی هستم و هر کس آن‌ها را ناراحت کند، من را ناراحت کرده است که این موضوع سند افتخار خانواده شهدا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.