محسن رضایی: جنایت اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به شهادت سردار سیدرضی موسوی در سوریه تاکید کرد که اقدام تروریستی ارتش صهیونیستی بی‌پاسخ نمی‌ماند.

 «محسن رضایی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار تصویری از شهید سیدرضی موسوی در کنار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نوشت: «مجاهد راه حق، سیدرضی موسوی در آستانه شهادت برادرم قاسم، به جمع شهدا و فرمانده‌اش پیوست. جنایت رژیم جنایتکار اسرائیل بدون پاسخ نمی‌ماند.»

سردار موسوی از مستشاران نظامی ایران در سوریه بود که عصر روز گذشته با حمله تروریستی ارتش صهیونیستی در زینبیه دمشق به شهادت رسید.

 

شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سید رضی موسوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۶ دی ۱۴۰۲
الان سمت تو چیه دکترای اقتصاد چ خوب اقتصاد درست کردی ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایران چه پاسخی به اسرائیل می‌دهد؟
۱۸:۰۶ ۰۵ دی ۱۴۰۲
ایران چه پاسخی به اسرائیل می‌دهد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۷ ۰۶ دی ۱۴۰۲
معلومه بمباران سوله های خالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۵ دی ۱۴۰۲
تجاوز‌های هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بار‌ها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بار‌ها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۵ دی ۱۴۰۲
فی المثل چیکار میکنید؟ بجز حرف و شعار مگه کاری هم ازتون ساخته است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۵ دی ۱۴۰۲
"مسئولان رژیم اشغالگر اسرائیل در حدود ساعت دو و بیست دقیقه بامداد روز هفتم اوت ۲۰۲۳ با تهاجم هوایی به حومه دمشق مرتکب جنایت فجیعی شدند. به گونه‌ای که از مسیر جولان اشغالی برخی نقاط در مجاورت شهر دمشق را هدف قرار دادند که در نتیجه آن چهار سرباز سوری کشته، چهار تن دیگر زخمی شدند و خسارات مادی زیادی به بار آمد.
پافشاری مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل بر سیاست‌های تجاوزکارانه و تروریستی خود همزمان با حضور غیرقانونی نیرو‌های آمریکایی در خاک سوریه و فعالیت ابزار‌های تروریستی و مزدور آن در این خاک بار دیگر ثابت کرد که اسرائیل ابزاری برای گسترش هرج و مرج در منطقه و دلیل اصلی عدم امنیت و ثبات در آن است. این رژیم تهدیدی جدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی بوده و مانعی بر سر راه بهبود شرایط انسانی و اقتصادی مردمان منطقه با هدف تضعیف دولت‌ها و مردم آن و گسترش هرج و مرج و تروریسم در آن است.
سوریه ضمن محکومیت شدید این حمله تروریستی "اسرائیل" که نشان دهنده جنایتکاری آن و نقض فاحش قوانین بین المللی و حقوق بین الملل بشردوستانه است، بار دیگر از سازمان ملل و شورای امنیت می‌خواهد که این تجاوز و سایر حملات مستمر "اسرائیل" را محکوم کند و از آن بخواهد که فوراً اسرائیل را به توقف این سیاست‌های تهاجمی وادار کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۵ دی ۱۴۰۲
مسولان محترم نظام چرا به مردم نمی گیرد داریم جنگ می کنیم . فعلا نیابتی چند روز که تمام شدند خودمان وارد گود میشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۶ دی ۱۴۰۲
اگ میخان جنگ کنن خودشونو بچه هاشون برن ما هم از،،خدامونه
Iran (Islamic Republic of)
تاوان این جنایات از تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل گرفته شود
۱۶:۴۴ ۰۵ دی ۱۴۰۲
تاوان این جنایات از تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۵ دی ۱۴۰۲
2 کشته و 47 زخمی؛ آخرین آمار اسرائیل از تلفات خود در24 ساعت گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۶ دی ۱۴۰۲
دقیقا باید انتقام سخت گرفت
Iran (Islamic Republic of)
سوریه 8 پهپاد رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد
۱۶:۴۱ ۰۵ دی ۱۴۰۲
سوریه 8 پهپاد رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۵ دی ۱۴۰۲
بسم الله الرحمن الرحیم

" مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا " «احزاب آیه 23»

شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام شهید والامقام "سید رضی موسوی" یار و همرزم دیرین شهید قدس، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض آشکار حاکمیت سوریه و مغایر کنوانسیون های بین المللی، ماهیت تروریستی این رژیم رو به زوال را آشکارتر ساخت.
سردار سرتیپ پاسدار موسوی که به دعوت رسمی دولت قانونی سوریه به عنوان مستشار نظامی در این کشور حضور پیدا کرده بود؛ سابقه‌ای طولانی در مقابله با تروریسم داشت.
رژیم صهیونیستی که طی قریب به سه ماه از عملیات افتخارآفرین طوفان الاقصی جز نسلکشی و حمله وحشیانه به مراکز مسکونی و بیمارستانی در غزه، بهرغم همه ادعاها هیچ دستاورد نظامی ملموسی نداشته، اکنون برای خروج از این باتلاق خود ساخته و انحراف افکار عمومی جهانی از جنایات خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند، تا ضمن گستردن دامنه جنگ و درگیری به منطقه و کشاندن پای هم پیمانان خود به این معرکه برای پیشگیری از فروپاشی حتمی خود زمان بخرد. از این رو ترور سردار سرافراز، "شهید سید رضی موسوی" در این چارچوب توهمی قابل ارزیابی است؛ اما سران جنایتکار اسرائیل که از سرگیجه ناشی از حوادث اخیر خارج نشده‌اند در ترور این شهید سعید هم دچار خطای راهبردی شدند.
تحولات اخیر، رژیم منحوس را به مرحلهای رسانده که هرگونه اقدام تروریستی و جنون‌آمیز، نه تنها به ترمیم پایه‌های متزلزل آنها کمک نخواهد کرد، بلکه محاصره محور مقاومت علیه خود را تنگتر از گذشته خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۳۰ ۰۵ دی ۱۴۰۲
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آخرین اخبار