تظاهرات آمریکایی‌ها مقابل خانه جنایتکاران جنگی

صد‌ها نفر از آمریکایی‌های حامی فلسطین با شروع تعطیلات کریسمس مقابل خانه وزیر دفاع و مشاور امنیت ملی آمریکا تظاهرات کردند.

در شهر نیویورک، صد‌ها تظاهرکننده در همبستگی با حقوق فلسطینیان در روز کریسمس در منطقه منهتن تجمع کردند و خواستار پایان دادن به تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه شدند.

براساس گزارش القدس العربی، تظاهرکنندگان فلسطین آزاد در نیویورک درحالیکه مجسمه حضرت عیسی را در پیش می‌بردند، تظاهرات کردند.

آن‌ها سپس خود را به خانه‌ی لوید آستین، وزیر دفاع و جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا رسانده و شعار دادند، کریسمس برای جنایتکاران جنگی نیست. مشخص نیست که آیا آستین در جریان اعتراضات در خانه بوده است یا خیر.کاخ سفید نیز از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

تجمع در ساختمان News Corporation در خیابان ششم حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر آغاز شد. سازمان دهندگان فراخوانی برای اقدام آنلاین ارسال کردند، زیرا خدمات کریسمس در بیت لحم فلسطین به دلیل جنگ به حالت تعلیق درآمد.

 نکته قابل توجه این بود که رسانه‌های آمریکایی از جمله روزنامه‌های لیبرال مانند نیویورک تایمز، این راهپیمایی عظیم را نادیده گرفتند.

تظاهرات آمریکایی‌ها حامی فلسطین

تظاهرات ضد وزیر دفاع آمریکا

تظاهرات آمریکایی‌ها علیه سالیوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۲۳ ۰۵ دی ۱۴۰۲
آوارگان غزه به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی دیگر هیچ جایی برای رفتن ندارند.
آخرین اخبار