بیانیه مقاومت عراق پس از حمله به دو پایگاه آمریکایی در عراق و سوریه

مقاومت اسلامی در عراق در دو بیانیه اعلام کرد که دو پایگاه آمریکایی در شمال این کشور و سوریه را با هواپیما‌های بدون سرنشین هدف قرار داد.

«مقاومت اسلامی در عراق» امروز دوشنبه از هدف قرار دادن یک پایگاه آمریکایی در روستای سبز در عمق سوریه و یک پایگاه آمریکایی در شمال عراق خبر داد.

به گزارش روسیا الیوم، مقاومت اسلامی عراق در دو بیانیه جداگانه اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در عراق و منطقه و در پاسخ به کشتار‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، با پهپاد‌ها به پایگاه اشغالگران در عمق دهکده سبز در داخل سوریه حمله کردند. مقاومت اسلامی بر ادامه انهدام سنگر‌های دشمن تاکید می‌کند.

مجاهدین مقاومت اسلامی عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر نیرو‌های اشغالگر آمریکایی در عراق و منطقه و در پاسخ به کشتار‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، پایگاه  اشغالی حریردر نزدیکی فرودگاه اربیل را مورد حمله قرار دادند. 

پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق و سوریه از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتبر مورد حملات پهپادی و موشکی قرار گرفته است.
جنگ در نوار غزه در حالی وارد هشتادمین روز خود شده است که نیرو‌های رژیم صهیونیستی به بمباران شهر‌ها و استان‌های شمال و جنوب نوار غزه در بحبوحه یک فاجعه انسانی و بهداشتی ادامه می‌دهند.

برچسب ها: مقاومت عراق ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار